babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 6 czerwca 2020

6.06.2020 Były plany ;

tak jakby . Ale pogoda nam je pogmatwała . Od rana wiało paskudnie , ale było słonecznie. Zanim ogarnęliśmy chatę i zjedliśmy obiad zachmurzyło się i popadało, potem przestało, potem znów padało , potem kropiło , potem znów i td. No i tyle z planowania . Zajęłam się więc sprawami domowymi i nawet udało mi się wywieść do kontenera  worek z ciuchami, które poszły do kasacji. I teraz myślę co dalej , bo nie specjalnie mam ochotę znów się za robotę zabierać . Może zrobię w końcu model świecznika , który wymyśliłam na naszą komodę . Będzie z czarnego, matowego  metalu , bardzo prosty w formie , nawiązujący do gotyku. Nie ma takich w sklepach . Zrobi mi zaprzyjaźniona firma , wystarczy, że zwymiaruję i zrobię model z kartonu , żeby mieli pogląd jak ma wyglądać . 
Trochę czytam , zrobiłam zakupy na podróż i na bieżące potrzeby . Mężuś zabrał się za swoją jaskinię . Jak na razie wyrzucił jedną , starą kuwetę , których kiedyś używało się do wywoływania zdjęć . Zobaczymy czym to się skończy ...
Zamówiłam sobie kapelusz na lato - z wycięciem na koczek i regulacją obwodu na rzep. taki słomkowy z czarnymi lamowaniami. Ten co mam , mocno stracił na wyglądzie , przez lata użytkowania , pora wymienić . 

2 komentarze:

  1. Kapelusz ... to super. A pogoda u nas była taka w piątek. Wrócił gorący dzień w sobotę. Jaka niedziela zobaczymy. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas duszno , ale nie pada , burzy też jak dotąd nie było Pewnie w nocy przywali.

      Usuń