babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 4 czerwca 2020

3.06.2020 Ciąg dalszy

jazdy z ubezpieczalnią . I jeszcze jutro . Może w końcu coś załatwię , ale raczej nie po mojej myśli. Może jednak wyniknie z tego jakiś plus. Co się jednak nawkurzałam , to moje . Żeby w ogóle się do nich dodzwonić to już wyczyn. Dogadanie się to osobna bajka ; nasza agentka jedno, na infolinii jeden gada tak , drugi inaczej, każdemu tłumacz jak pasterz krowie na rowie o co chodzi , jeden łapie inny nie łapie , o przełączaniu po ileś razy nie wspominając. A w skrócie chodzi o to , że mieliśmy wykupione programy emerytalne dla pracowników i ni stad ni zowąd dostaliśmy informację , że umowy zostały rozwiązane . Po długim wydzwanianiu ustaliłam ,że była jakaś niedopłata. Informacji , czy wezwania do zapłaty żadnego. Pisma z datami z połowy marca informującymi o wysokości zebranych środków odebrałam na początku kwietnia . Podobno - to też ustaliłam na infolinii zostało wysłane 25 marca . Do nas nie dotarły.  No i wyłączyli program. Wściekłam się niemożliwie i wszyscy inni też . Jutro po raz kolejny spotykam się z naszą agentką , będziemy próbować przepisać te środki na drugą polisę . Co dalej ? a się okaże. 
  Z innych spraw , to ruszamy już pełną parą z pracowymi tematami. Może jednak nie będzie tak źle jak się zapowiadało.
   Pod wieczór pojechaliśmy na msze za teściową . Odstawiliśmy do domu moją matkę , a potem wskoczyliśmy do marketu po gazową kuchenkę . Taką małą turystyczną  na pojemniki z gazem do zapalniczek i opalarek . Mamy butlę turystyczną i palnik ale jakieś przedpotopowe. Nawet nie wiem czy jeszcze mają ważne atesty . Nie wiele to kosztuje , jest wielkości niedużej skrzynki na narzędzia , zapakowane w walizeczkę . Będzie na wyjazd. Mężuś już się cieszy na "byczenie się" . Ja też , ale ale bardziej na to, że nie będą telefony dzwonić i w ogóle spokój święty od środy do niedzieli. 

2 komentarze:

  1. No to nie zazdroszczę nerwów. Bałagan po całości. Dobrze że odpoczynek tuż tuż. Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był czas się przyzwyczaić, takie jazdy z różnymi urzędami zaliczam średnio ze trzy w roku . Ale jest to wkurzające

      Usuń