babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 5 czerwca 2020

5.06.2020 Zdziwaczałam ...

tak twierdzi moja matka . Ciągle bym tylko sprzątała i wszystko wyrzucała i wszędzie widzę śmieci. Najechała na mnie , jak zabrałam się u niej za porządki w kuchni.  Jak sprzątałam , zadzwoniła jej koleżanka . Oczywiście poskarżyła się zaraz , że znowu jej sprzątam i ją opieprzam. No i dostała od kolesiówki po uszach, że powinnam ją codziennie opieprzać a ona powinna się cieszyć ,że jej sprzątam. Osiwieję przez nią . Oczywiście kolejna akcja była z wynoszeniem śmieci  i zabraniem ciuchów do prania . Jakoś w końcu dała się namówić na wypranie kurtki i swetra .  I tak muszę powtórkę jutro zrobić , bo nie wszystkie plamy puściły. Odstawię jej ciuchy w niedzielę , sprawdzę czy ma co potrzebne , bo przed wyjazdem już nie będę miała czasu do niej wlecieć . 
     Inne sprawy w normie.  Padało dziś prawie cały dzień, nie jakoś ulewnie , ale taki jednostajny kapuśniaczek . To dobrze, bo ziemia ma szansę nasiąknąć wodą . Pięknie pachnie taka zalana deszczem zieleń. 
Jeśli jutro będzie bez deszczu ruszamy na nasze rodos,  kontynuować prace porządkowe. 

6 komentarzy:

  1. W Osielsku lało, po drodze do domu ulewa taka, że Córka Wiewiórka miała kłopot z wycieraczkami, potem dwie godziny spokoju, teraz znowu leje!
    Żyję, ale nie bez sensacji!
    Opowiem, jak będziecie. Komp poszedł do majstra, nie lubię pisać na smartfonie!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech leje , może trochę się stany wód podniosą i ziemia odżyje. Będziemy , zdzwonimy się .

      Usuń
  2. U nas też deszczowo i wnukowo , zupełnie nie mam na nic czasu przez tę e-szkołę . Miłego odpoczynku życzymy . Moja mama już dawno mnie określiła jako dziwaczkę i też ciągle mówi mi ,że na nią krzyczę , a ja tylko powtarzam dziesięć razy to samo .Słoneczka i uśmiechów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-szkoła absorbuje , widzę to naszych wnukach. Z tym powtarzaniem to też tak mam. Najgorzej,że nie dociera .

      Usuń
  3. Pociesz się, ze ja mam podobnie. Wiecznie coś mi przeszkadza i najchętniej bym sprzątała. Szczególnie na stole . V. obrasta w rupiecie i dostaję białej gorączki jak to widzę. Tak że wiesz.... :D

    OdpowiedzUsuń