babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 7 czerwca 2020

7.06.2020 Kawał dobrej roboty

zrobiliśmy na działce. Kompostownik prawie gotowy . Jeszcze tylko wyściółka z włókniny i będzie można korzystać . Ma się te pomysły; cztery palety kilka kątowników, kilka śrub i cztery klepki ze starego wieszaka . No i trochę pracy przy skręcaniu.  Wyrwałam zielsko za pergolą i tam wstawiliśmy tę konstrukcję .  To już coś . A poza tym przyniosłam całe mnóstwo rabarbaru - z którym nie wiem co począć , chyba na jakiś dżem przerobię i piwonie . Piękne, ciemnoróżowe i pachnące niesamowicie . Za chwilę rozkwitną też białe , nakrapiane różowymi kreseczkami na brzegach płatków . Uwielbiam piwonie .  Dobrze nam roi taki ruch na świeżym powietrzu po długich tygodniach siedzenia w domu . 

4 komentarze:

  1. Ja po obraniu i pokrojeniu, przesypuję rabarbar cukrem, zostawiam na noc by puścił sok, potem ładuję do słoików i pasteryzuję 15 min. Nadaje się do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokroiłam , zasypałam cukrem i na drugi dzień czyli dziś przesmażyłam tradycyjnie na konfiturę . Pyszne wyszło.

      Usuń
  2. Wszystkiego zazdroszczę. Ruchu piwonii i rabarbaru. Ale cieszę się ze to masz. Usciski

    OdpowiedzUsuń