babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 28 czerwca 2020

28.06.2020 Obywatelski obowiązek

wykonany. Na wyborach byliśmy a teraz czekamy na studio wyborcze i pierwsze efekty. Zakładam na razie ,że po naszej myśli.Nawet winko uszykowałam . Jak będzie po myśli to będziemy świętowac , jak nie po myśli to też będzie powód. Kolejek w lokalu wyborczym  nie było , raczej sprawny przepływ wyborców ale nie przerwany. Organizacja jak zwykle u nas nie zawiodła. A poza tym niedziela na kanapie . Odpoczywamy , w dzień przeczekiwaliśmy upał, teraz przeczekujemy deszcz. Czytam przedostatni tom wiedźmińskiej sagi i trochę mi szkoda, że zbliżam się do końca. Zawsze mogę zacząć od początku , co nie ? Na razie jednak nie zacznę. Mam kilka babciowych zadań zleconych , trzeba się wywiązać . 
Tydzień zapowiada się pracowity więc jeszcze trochę polenimy się na kanapie. Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. Ja zdenerwowana na maksa. Nie mam tv polskiej ale chyba w Internecie uda mi się zobaczyć Studio Wyborcze. Nie wiem ale nie mam dobrych przeczuć odkąd dowiedziałam się ze Panowie T i D idą łeb w łeb. Żeby chociaż była 2 tura. A babcine obowiązki to poważna rzecz i nie ma co ich omijac😀bliźniak l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak życie pokazało II tura będzie i oby po naszej myśli .

      Usuń
  2. Wkurzam się na tych, którzy jeszcze teraz czekają w ogromnych kolejkach! Lenie, czy cóś!!!! Wrrr!

    OdpowiedzUsuń