babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 1 lipca 2020

1.07.2020 Teraz będzie z górki

Właśnie zaczyna się druga połowa roku . I dobrze, bo ciężki jest i nie szczególny.  Po ponad 3 tygodniach wreszcie mi naprawiono zmywarkę - na gwarancji a jakże . Jak bym awantury dziś nie zrobiła to pewnie dalej bym czekała.  Nawrzeszczałam na serwis i napisałam e-mail do generalnego dystrybutora. No i poskutkowało. Znalazła się część , która podobno była zamówiona i nie mogła dojechać z Włoch i takie inne mydlenie oczu i zbywanie. Ale się wściekłam i warknęłam. No , ale mam i wreszcie mogę korzystać .  Tak sobie myślę , że ta nowa 24 lat jak jej poprzedniczka na pewno nie da rady . 
A jeśli chodzi o inne tematy ? Bo ja wiem ? Jakieś te dni bez werwy, jakby coś wisiało w powietrzu . A może wisi ? 
Lato na razie takie jak lubię około 25 stopni na plusie . Więcej już nie musi być , ale pewnie za chwilę zaczną się upały. 
Tak sobie myślę o tych wyborach i jak się zastanowić to strach się bać ; prawie 7 % społeczeństwa ma poglądy naziolskie , a prawie 50 % zamiast myśleć samodzielnie daje się indoktrynować i przekupywać . 
Miejmy nadzieję, że jednak postawimy na przyszłość i postęp. 
A zaraza wciąż nie odpuszcza .

2 komentarze:

  1. Wybory spedzaja mi sen z oczu. Do czego dojdzie. Pełna mobilizacja czy pomoże. Jeszcze trochę czasu. Czy dojdą do nas karty do głosowania czy znowu będzie jak było. Ech
    A zaraza. No cóż bez zaangażowania na serio nie będzie dobrze. Pesymizm mnie trzyma. Ale uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się wkurzam , ale micha jak dotąd rządzi.

    OdpowiedzUsuń