babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 23 września 2016

23.09.2016 Jesienne klimaty raz jeszcze

Dziś ten dzień , który najbardziej kojarzy mi się z jesienią . A ten konkretny 23.09.2016 nawet dosłownie ; rankiem rześki chłód , rosa na trawie i zaparowane okna w samochodzie . Przyjemne słońce w dzień i coraz więcej złoto - rdzawych liści na drzewach i dłuższy wieczór. Lubię taki klimat. Przychodzi czas płonących świeczek , rozgrzewających nalewek , robótkowania i książek. Mało mam czasu na celebrowanie tego wszystkiego , ale jeśli nie teraz to kiedy ? Na te wszystkie drobne przyjemności  trzeba urwać co wieczór choć kilka chwil. I przecież  już niedługo święta . 
   Z innych spraw to firma , w której kupowaliśmy płytki załatwiła mi kilka dekoracyjnych pasków do serii płytek wycofanych już z produkcji . Zrobiłam błąd w koncepcji , jeśli chodzi o moją łazienkę , ale to wynikło z braku doświadczenia . Dopiero jak zobaczyłam jak jest zrobiona łazienka w biurze , zdałam sobie z tego sprawę . No to zaczęłam szukać listew ozdobnych , do kupionych 2 lata temu płytek. W le roy najpierw mi obiecali ale okazało się ,ze niewykonalne , to zapytałam u nich i proszę ; trwało to około 10 dni , ale załatwili. Jutro jadę odebrać . Przy okazji muszę micha odebrać od czyszczenia. A potem ciąg dalszy porządków w domu . 
Z jakiegoś bliżej nieokreślonego powodu bolą mnie plecy , ale tylko jak siedzę na kanapie w saloniku. Dziwne.

2 komentarze:

  1. Tak pomyślałam, że dla Polaków w Italii jesień i zima to najtrudniejsze pory roku. Niedogrzane mieszkania i płytki na podłodze dla mnie to straszne. A jeszcze teraz przy tej tułaczce... ale ciesze się, że Ty w tej porze roku masz tyle pieknych wspomnień i lubisz ją. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest w Italii wiem tylko z Twoich relacji . I tak mi się wydaje,że chyba nie jest tak kolorowo jak u nas , jakoś nie mogę sobie wyobrazić złotej jesieni u Was , ale może się mylę .

      Usuń