babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 20 września 2016

20.09.2016 Spraw babusinych małe co nie co

Pomalowałam sobie włosy na wiśnię . Zniknęła ze sklepów moja ulubiona farba o nazwie dzika śliwka . Ta wiśniowa w sumie jest bardzo zbliżona , ale jednak odcień nieco inny. Siedzę teraz sobie z kokonem na głowie i czekam aż minie przepisowe 40 minut. Prawdę powiedziawszy już mnie to drażni . Nie lubię takiego czekania na coś... 
W pracy znów dzień złożony z tysięcy drobiazgów. Może być , Przynajmniej się coś dzieje . Od przyszłego tygodnia ruszają kolejne większe projekty. 
W domu nic specjalnego , doprowadziłam do porządku salonik. Nakrycie z kanapy wyschło . Założenie tego z powrotem na narożnik wymaga siły i czasu, ale udało mi się dość szybko . Poduszki od razu zyskały . 
Jutro mój mężuś kończy 56 lat . Chłopaki przymawiali się dziś o szneki z glancym ( drożdżówki , dla niezorientowanych z poza Wielkopolski) od Szwarca . Będzie musiał się przejechać do cukierni . Te szneczki od Szwarca to jest mistrzostwo świata . Cukierenka nieprzerwanie pracuje od roku 1876 . A wypieki ! Niebo w gębie . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz