babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 15 marca 2024

15.03.2024 Święta coraz bliżej

 i to już widać. W sklepach i na witrynach panoszą się zające i kurczaki a ludzie z obłędem w oczach latają po sklepach . Takie to moje dzisiejsze obserwacje popołudniowe. Też po woli do tych świąt się szykuję . Zrobiłam dziś dekorację w niby- kominku. Takiej jeszcze nie było. Trochę dużo wszystkiego ale wyszło bardzo wiosennie. Niebawem się pochwalę fotkami. I nie uwierzycie! Ledwie wczoraj wystawiłam na tym Vinted sukienkę i sweter , a za dwie godziny wiadomość ; sweter sprzedany , a sukienką interesuje się aż 7 osób. Nie myślałam , że to ma taki rozmach. Muszę częściej wystawiać , to czego nie potrzebuję ( czytaj wyrosłam w szerz) a jest w dobrym stanie. 

A jutro sprawy ogródkowe. Po śniadaniu jedziemy na działkę

2 komentarze:

  1. Okazuje się, że takie strony są potrzebne. A Święta lada moment. I dobrze, potem mamy dużo czasu do Bożego Narodzenia. A na działkę koniecznie. To przyjemność obowiązkowa. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna , lato i jesień przed nami, sporo czasu na działkowe sprawy i liczę, że w tym roku damy rade dokończyć PDzO i zrobić porządki.

      Usuń