babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 14 marca 2024

14.03.2024 Czy wiecie że:

 już tylko 7 dni zostało do kalendarzowej wiosny ? Dziś właśnie to do mnie dotarło. A skoro wiosna i mam sadzonki georginii to ruszamy na działeczkę już po jutrze. Oby tylko się pogoda nie załamała , bo prognozy takie pół na pół. I tak mam co robić w domu , ale szkoda, żeby się roślinki zmarnowały. 

Zameldowałam się na Vinted - to taki internetowy lumpex , ale chyba to znacie. Nigdy się w coś takiego nie bawiłam , ale skoro mam przerzedzać szafy to czemu nie spróbować . Może uda mi się coś sprzedać za jakieś drobne .  Na razie wystawiłam dżinsową sukienkę i sweter . Nawet go nie nosiłam , bo mimo, że jest w dotyku miękki i puchaty , mnie akurat gryzie . Tak mam i tyle. Jak coś nie jest z bawełny albo lnu , ewentualnie jednego gatunku wiskozy , nie jest dla mnie. 

Wybrałam się dziś do miasta , na pocztę ( Lucia! dysku nadal nie ma - już się zaczęłam obawiać, że zaginał w akcji) i przy okazji do okolicznych sklepów, w tym mięsnego. Załapałam się na darmowego promocyjnego  pieroga  i promocyjną białą kiełbasę . Kupiłam kiełbasę już na święta . No i tym sposobem mam to z głowy. Reszta ingrediencji na bieżąco. 

I najnowszy news- mój kuzyn kandyduje w wyborach do rady powiatu ! Nie w naszym powiecie jednak więc nie poprzemy ale powodzenia kuzynie ! 

4 komentarze:

  1. Niestety podejrzewam, że dla Włochów Września okazała się za trudna i Bóg wie dokąd przesyłka poszła. Do Anglii wysłana razem doszła po tygodniu, a z Anglii dostałam po 3 dniach. No cóż jak zaginęła to problem sam się rozwiąże. Może jeszcze dojdzie.
    Mego działkowania. U mnie dolnecznie i jutro pchli targ. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczki jak dotąd dochodziły ale kurierskie . Może jeszcze dojedzie. Buziaki !

      Usuń
  2. Mysle ze jeszcze dojdzie bo Lucia napewno napisala Polonia.
    Wyslalam Ci e-mail via Lucia z trasa koncertowa NC (beda w Lodzi i Krakowie a takze w Berlinie). Oczywiscie beda tez i w moim miescie wiec definitywnie kupie bilety, pewnie pojda z kolega z pracy bo S nie chce byc w tlumach.
    Pozdrowienia Aga T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łódź to jakieś 160km z haczykiem ode mnie . Czaje się na koncert Within Temptation ( polecam) ale kto wiem może i NC się uda. I trochę Ci zazdroszczę , że tacy artyści u Was w mieście goszczą . Wieczorem wyślę Ci e-mail z linkiem do książki o początkach Nightwisch.

      Usuń