babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 24 marca 2021

24.03.2021 Ciężki dzień

 dziś zaliczyliśmy . Wszystko co mogło stawać w poprzek stawało . Na dodatek jedna z dwóch pań  przedszkolanek  najmłodszego wnuczka trafiła na testy . Jutro wyniki . Jeśli będzie pozytywny , młody siedzi 10 dni na kwarantannie a rodzinka z nim i śniadanie wielkanocne osobno. Tego jednak dowiemy się jutro.  Jak by tego było mało , zaliczyłam kolejną jazdę z matką . Tym razem klasyczna histeria , chora na całego , ale jak ciśnienie zmierzyłam , to 130 /80 jak u 20-to latki. No cóż, powtarzam sobie , że lepiej nie będzie i czas się przyzwyczaić .  Nie szczególnie jednym słowem . Zapisać się na szczepienie nie zdążyliśmy , jutro trzeba to pilnie załatwić . 

Na przekór zarazie i wszelkim innym klęskom żywiołowym do świąt jednak się szykuję . Pomalowałam dziś dwa styropianowe zające , jutro obszyję  nowy obrus , a w sobotę ogarnę kuchnię i ułożę resztę dekoracji. Może zdążę podjechać na działkę po gryczpan ( znaczy bukszpan , jakby kto nie wiedział), jeśli nie , to kupie od zaprzyjaźnionej bamberki . Ze święconym się nie wybieram , ale koszyk ułożę więc i zielone być musi. Taka tradycja . A tradycja wciąż trzyma się mocno.  

Kupiłam nowe płyty moich ulubionych zespołów ; Blackmore;s Night i Epica . W ostatniej chwili , bo już o zamykaniu księgarni gadają , to i empik pewnie zamkną . Przynajmniej będzie co słuchać w święta.  Muszę jeszcze jakąś ciekawą książkę skołować . 

4 komentarze:

  1. Ciekawe gusta muzyczne. Ja dalej siedzę we wczesnym Davidzie Bowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimaty w stylu Dawida Bowie też lubimy i rocka klasycznego , ale ostatnich kilka lat preferujemy metal -operę i folk inspirowany muzyką dawną . Oba zachwycające . Polecam !

      Usuń
  2. Zdążyłam jeszcze sobie obgadać książki z biblioteki w większej ilości. jutro tylko odebrać! Ech, wszystkiego się odechciewa z tymi obostrzeniami. Kościoły powinni zamknąć i tyle, bo to teraz największy rozsadnik !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O książkach też musze pomyśleć , chociaż mało mam teraz czasu na czytanie. I masz rację ; kościoły powinni zamknąć.

      Usuń