babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 10 maja 2020

10.05.2020 Zaszalało się

wczoraj. Jak już otworzyli te galerie i handel ruszył z miejsca to mój małżonek wyciągnął mnie na zakupy. Nie wszystko co chcieliśmy kupić , dostaliśmy ale znalazło się coś "zamiast" .  W ikei kupiliśmy pojemniki na ubrania z solidnego tworzywa , z zamkami . Zamierzam pochować do nich rzeczy , których nie noszę , ale nie chcę wyrzucać. Przy okazji kupiłam dwie ciemnozielone poszewki na poduszki , a mężuś dołożył kubki do biurowych zupek w proszku . Zajrzeliśmy też do le roy , ale oprócz wylewki do baterii od zlewozmywaka i takich mini- grabek nic więcej nie trafiliśmy . Wylewkę potrzebuję, żeby wymienić u matki w kuchni. Ta jej chyba ze starości dostała dziurę i przy większym strumieniu wody można po twarzy dostać . Wrobię synalka w wymianę . To szaleństwo zakupowe zaczęliśmy od sklepu z włoską modą. Cel zrealizowaliśmy , nowe dżinsy dla małżonka kupione. Przy okazji koszulka na lato, sukienka i koszulki dla wnucząt a dla mnie spódnica i bluzka - tunika . Przy okazji się pochwalę . Nie miałam takich planów , ale jak zwykle dałam się namówić małżonkowi. Tylko gdzie w tym chodzić , skoro nadal nie za bardzo jest gdzie wyjść poza sklepem , działką , pracą i ewentualnie jakimś spacerem po okolicy? Najwyżej ciuchy poczekają na lepsze czasy . No może z wyjątkiem bluzki . Jutro idę w niej do pracy , a co sobie będę żałować. 
Dziś siedzimy w domu. W planach była działka , ale do popołudnia zdążyło się zachmurzyć i nawet trochę pokropić . Oglądamy programy o zbiorach muzealnych i ich tajemnicach . Za chwilę zabiorę się za pieczenie chleba i zobaczymy co dalej. 

4 komentarze:

  1. No i fajnie, zaraz lepszy humor człek ma, jak sobie coś kupi!😃
    Ja dziś na działce córczynej, obchodziliśmy 21 Urodziny najstarszej Wnusi!
    Bosz, jaką ja już stara jestem! Hi,hi,hi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, z tą starością to mocno przesadziłaś ! Najlepsze życzenia dla Wnusi!

      Usuń
  2. A mój komentarz wcięło. No trudno. Pisalam żebyś jednak z tymi galeriami uważała. Trzymajmy się .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam i nie latamy po galeriach dla samego latania. Akurat była potrzeba, to pojechaliśmy. Trzymajmy sie.

      Usuń