babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 11 maja 2020

11.05 .2020 Zimni ogrodnicy

razem z Zośką nie próżnują ; zimno , wieje i pada . Ludzie ! Pada ! u nas! I to już od dobrych dwóch godzin. Niech pada. Mam tylko nadzieję , że ogrodnicy oszczędzą moje surfinie , które posadziłam dziś w gazonach ustawionych na przybiurowym trawniczku .Oczywiście surfinie mają kolor amarantowy. Reszta krzaczków sobie poradzi. 
Wraca stare; dyskusja z upierdliwym klientem , a jakże.  Na pewne ustępstwa możemy iść , w kwestiach cenowych , ale do pewnego poziomu , opłacalnego dla nas. Jak mu to nie odpowiada , to trudno; nie musimy dla niego pracować. Aż tak źle nie jest , przynajmniej w naszej branży. 
    Zaliczyłam dziś jazdę do matki , nie planowaną . Zadzwoniła,że się źle czuje , że ma ciśnienie za wysokie i że jej się ciśnieniowmierz popsuł i w ogóle źle z nią . Pojechałam . Nauczona doświadczeniami zabrałam nowe baterie do ciśnieniomierza . Nic jej oczywiście nie było. Baterie wymieniłam , bo jak zwykle nie działał dobrze z powodu zużytych baterii. Ciśnienie jej zmierzyłam , miała idealne , jak u trzydziestolatki . Na koniec stwierdziła, że właściwie to nie wie czemu się tak źle czuła . Nooo... Zdarza się ; wmówiłam jej ,że pewnie przez to ,że się tym pogrzebem mojej teściowej  za bardzo przejęła i pewnie jej teraz emocje opadają . Przyjęła do wiadomości. Pewnie częściej się będą zdarzać takie akcje . Trudno ; wiek ma swoje prawa , muszę to ogarniać . 
    Tak poza tym nic nowego . Zaraza wciąż trzyma , ale mało kto u nas jeszcze się tym ekscytuje.  
Jak zaobserwowałam , to część ludzi już nawet masek nie nosi. 

6 komentarzy:

  1. U nas pada od godz.10 rano, i trwa bez przerwy z mniejszym lub większym nasileniem. I wiatrzysko niemożebne, a temperatura już spadła do +3. Wciągnęłam moje pelargonie z donicami do salonu. Tam jest chłodno, to sie nie zaparzą, ani nie daj co przymarzną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w nocy śniegiem sypało . Myślałam ,że mi ogrodek padnie , ale jakoś się uchował.

      Usuń
  2. Zimni ogrodnicy w terminie. U nas takie chlody są zwykle w kwietniu. Przynajmniej to tradycyjnie. Szczerze mówiąc po dzisiejszej prasowce o tym co na Śląsku jestem przerażona tą beztroska ludzi. Dalej uważam że trzeba być rozwaznym. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba, ale Śląsk ma przynajmniej rzetelne badania przesiewowe. Sądzę, że w reszcie kraju, gdzie testów się nie robi jest podobnie.

      Usuń
  3. Takie akcje z mamuśką są u mnie na porządku dziennym , w telewizji powiedzieli o złym samopoczuciu , więc jest . Śniegiem sypnęło , Szymon się cieszy , bo u nas jest , a ja na poziomie trzeciej klasy w szkole online . Też ludzie odpuścili , nie ma nowych zachorowań , więc hulaj dusza .Ja ciężko to wszystko ogarniam i jeszcze praca .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę ,że są , tylko my o tym nie wiemy. Nie ma testów- nie ma chorych. U nas też sypało śniegiem w nocy.

      Usuń