babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 12 maja 2020

12.05.2020 Wtorek z Pankracym

Taki komentarz usłyszałam dziś rano w radiu . No tak ; zimny Pankracy dawał o sobie znać. W nocy śniegiem sypnęło ale rano już było słonecznie , ale sakramencko zimno . Tylko 2 stopnie na plusie. Myślałam ,że mój ogródek przybiurowy ucierpi , ale jakoś przetrzymał. Nawet świeżo posadzone surfinie nie wyglądają na przemarznięte.
Cały dzień dziś walczyłam z operatorem komórkowym. Namieszali strasznie .Zajęło mi mnóstwo czasu poodkręcanie tego wszystkiego.  Byłam zła jak osa . I tak nie udało mi się to do końca, ale może z platformy klienta sobie poradzę i wyłączę zbędne usługi. 
Tak poza tym to normalka. 
Dziś padł rekord zachorowań , głównie na Śląsku. Może to teoria spiskowa , ale tylko tam robi się testy przesiewowe , ze względu na ogniska w kopalniach. My chyba o tym nie wiemy , ale sytuacja w reszcie kraju wygląda tak samo jak tam . O chaosie w polityce nawet nie chce mi się wspominać . 

4 komentarze:

  1. No co ja mogę napisać. u nas tendencja spadkowa i w większości rozwaga. Nie robienie testów nie uspokoi wirusa. jest u mnie komentarz Kasi o sytuacji w Szwecji. Niestety ich model tez nie wypalił. A chaos polityczny do spółki z wirusem to mieszanka wybuchowa. Trzymajmy się. Wy w kraju mocniej. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy na to wpływu ani na wirusa ani na politykę.

      Usuń
  2. Ja pamietam, że to był "Piątek z Pankracym" dla dzieci, prowadzony przez Zygmunta Kęstowicza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam. Moje dzieciaki jeszcze oglądały . W sumie fajne skojarzenie .

      Usuń