babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 14 maja 2020

14.05.2020 "Tuż przed maturą kwitły kasztany ..."

"żyło się tak jak we śnie" ... Tak , kasztany kwitną , ale matur nie ma . Ten świat jednak nie jest już taki sam. Przynajmniej w tym roku. Właśnie zauważyłam ,że kasztany w pełnym rozkwicie i dotarło do mnie ,że równo 40 lat temu zdawałam maturę . Tak, tak. Równo 40 lat!  I nawet jeszcze kilka miesięcy temu myślałam o zmontowaniu jakiegoś klasowego spotkania z tej okazji , a tu nic z tego. Mam jednak zamiar ten zrealizować w bardziej sprzyjających okolicznościach . 
     Dziś opiekowaliśmy się naszą wnusią . Jest świetna ; zdyscyplinowana , skupiona na tym co ma do wykonania . Obserwowałam ją dziś przy zdalnej nauce. Połączyła się dziś ze szkołą z  naszej salki szkoleniowej. Po powrocie do domu i obiedzie upiekłyśmy wspólnie babeczki z kremem truskawkowym ( krem z torebki , ale smaczny) i bawiłyśmy się smokami z bajki o Obrońcach Berk. Wciąż jeszcze smoki są numerem jeden u mojej wnusi, ale ma i innych bohaterów. Pociąga ją fantastyka ogólnie rzecz biorąc. czyżby podzieliła kiedyś pasje babci ? 
   Zadzwonił dziś do mnie pan z ośrodka na Kaszubach , gdzie w lutym zarezerwowałam wyjazd na czerwcowy długi weekend z pytaniem czy nadal chcemy skorzystać czy może się boimy i rezygnujemy. Oczywiście nie zrezygnowałam. Pogadaliśmy chwilę bardzo sympatycznie i stanęło na tym ,że jedziemy . Bardzo mnie to cieszy , małżonka też , a wnusia aż wrzasnęła z radości.
    A poza tym nic nowego. Pandemia wciąż ma się dobrze . Kolejne zachorowania, kolejne zgony . I wciąż nie wiemy jak jest naprawdę . 

6 komentarzy:

  1. O! Jest szansa!!!!
    Trzymam kciuki, aby się nam udało!
    🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest . Cała nasza eka już tupie z niecierpliwości.

      Usuń
  2. Nie wiem, co to było w tych maturach, że je tak dobrze pamiętamy. Chyba straszny stres. Może lepiej, że obecne pokolenia nie przeżywają tak tego egzaminu? Może tegoroczna sytuacja będzie miała wpływ na likwidację matur?
    Super, że wyjeżdżacie. Ja też już robię jakieś plany wycieczkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś stres maturalny ominął . mogło pójść lepiej , ale trzy dni wcześniej zmarła mi ukochana babcia , na egzaminy jechałam właściwie prawie wprost z pogrzebu , ale czas był faktycznie jakiś wyjątkowy.

      Usuń
  3. Ja też myślałam że może będzie zjazd bo ja zdawałam 55 lat temu. I niestety. Ja czekam na otwarcie granic i nic mnie powstrzyma przed jazdą do Polski. Ale to tak szybko nie będzie. Trzeba czekać. Dobrze ze pojedziecie skoro można. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porobiło się z wyjazdami . Jak słyszę to już paszportów w Polsce nie dają . Trzeba udowodnić , że to niezbędne. Aż chce się zaśpiewać "ale to już było " - szkoda tylko ,ze wraca . Może to zresztą niektórym dobrze zrobi.

      Usuń