babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 8 maja 2020

8.05.2020 Sprawy babusine

takie na piątkowy wieczór.  Wraca normalność; od rana afera ze zgubioną paczką . Na szczęście tym razem szybko się sprawa wyjaśniła i paczkę odebraliśmy pół godziny później . Kolejny problem ; błędne dane i odkręcanie umowy i pisanie na nowo w imieniu klienta , na dokładkę użerka z klientem o wysokosć ceny za robotę i sprawy bieżące. Czyli standard sprzed pandemii.  I dobrze . 
Po południu pojechałam do matki. Trochę się rozkleiła z powodu śmierci mojej teściowej . Na stare lata się dogadywały jakoś . No i mimo tych jej zaników pamięci dociera do niej , że jest w rodzinie ostatnią seniorką . Posiedziałam z nią trochę i pogadałam . 

A poza tym , w kraju strajk przedsiębiorców , pacyfikowany przez policję pod hasłem łamania zakazów związanych z epidemią . Noooo, ciekawam jak się to skończy . Kamyki już się sypią ; kilka dni temu Poznań, Szczecin , Gliwice bodajże ( nie załapałam  do końca , ale na pewno na Śląsku) , od wczoraj Warszawa . Jak wiadomo jeden mały kamyk może spowodować lawinę . Będą kolejne miasta i kolejni sfrustrowani obywatele.  A ta nasza pożal się Boże władza nic tylko tłucze temat wyborów , które się nie odbyły , bo po prostu nie poradzili sobie z organizacją , a opozycji słuchać ,jak im mówiła o stanie klęski żywiołowej i legalnym , konstytucyjnym przesunięciu na bardziej sprzyjający czas , nie chcieli. Za to teraz kiedy zwyczajnie dali dupy ( przepraszam za mało parlamentarne wyrażenie ) zwalają - a jakże - na opozycję . Pośmiewisko na cały świat . 

8 komentarzy:

  1. Tak temat wyborów to tylko ośmieszanie się totalne. Ze strajkami sytuacja może się rzeczywiście zaognic. Niewesolo. Trudne czasy. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne i tak myślę , że będzie jeszcze gorzej

      Usuń
  2. Dobitnie to pokazane we wierszu Mateusza Damięckiego " Dziękuję " !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trafiłam na ten wiersz, muszę poszukać.

      Usuń
  3. Jest ponoć na fejsie, ale jak napiszesz w odwrotnej kolejności jak ja, znajdziesz bez problemu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez nie jestem na fejsie. Ale wrzuciłam tytuł wiersza i nazwisko Aktora aby się ukazało kilkanaście stron!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam bez problemu, nawet sobie skopiowałam

      Usuń