babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 7 maja 2020

7.05.2020 Wracamy do normalności

W sprawach domowo-życiowych, że tak powiem , firmowych i w szerszym kontekście też. Domowych , bo zwykłe sprawy trzeba ogarniać , czy się chce czy nie chce . Zamek do drzwi , po 24 latach ,współpracy odmówił , trzeba założyć nowy , zimowe ciuszki czekają na odłożenie na wyższe półki , a płaszcze na odniesienie do czyszczenia i jeszcze parę drobiazgów by się znalazło. W firmie też zaczyna się coś dziać , choć na razie nic jakoś szczególnie konkretnego . Firmy zagraniczne po woli wznawiają pracę , pod galerią zwykły już tłok a na ulicach korki . Miasto odzyskuje swoją dynamikę i życie , choć wciąż zamaskowane.
W kraju chaos nie do opisania . Zagadałam znajome dziewczyny na poczcie o wybory . Najpierw usłyszałam mało parlamentarną wiązankę , a potem całkiem poważnie odpowiedziały mi , że gdyby nie to ,że odwołali to by nie dali rady . I nic dziwnego , z dostarczaniem listów sobie nie radzą a gdzie tu pakiety . Przedwczoraj dostałam list ,w którym była faktura ; 18 dni po terminie , wysłana na początku kwietnia . "A to Polska właśnie ". 
Nie dajmy się jednak zwariować. Dobrze to już było. Pora się odnajdywać, w kolejnych nowych rzeczywistościach ; tej po pandemii i kryzysach. 
Trzymajmy się!

2 komentarze:

  1. Te galerie mnie przerażają. Ale żyć trzeba. Jutro napiszę swoje obserwacje z zakupów. Trzymajmy się. W zdrowiu. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego nigdy nie lubiłam , a teraz jakoś mi ich nie brakuje .

      Usuń