babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 29 marca 2020

29.03.2020 Co można napisać ...


nic . ..  I nie dlatego ,że nic się nie dzieje , bo dziać się nie musi ( co bywa całkiem przyjemne i pożyteczne) tylko dlatego, że nic się nie dzieje , bo dziać się nie może.  Ogólna kwarantanna, aktywność ograniczona do minimum... Sytuacja jak nie z tego świata . Niemal jak z literatury albo filmów katastroficznych. Mężuś ogląda w necie filmiki o tym jak samodzielnie robić desinerskie meble,  ja  buszuję w cyberprzestrzeni i nawet na fora ciuchowe zaglądam ( na pewno ja to ja ?)  i tak tracimy czas na nie wiadomo co. Ile takich niedziel przed nami ?  Tego nikt nie jest w stanie przewidzieć . No cóż , zabiorę się chyba znów za robótki .Mogę dalej dziergać na szydełku kwadraciki z resztek - z braku innych pomysłów. Mam też co czytać , ale brak mi do tego nastroju.  Dziś zarobiłam chleb na krupczatce, własnie wyrasta . I właściwie poza obiadem to na dziś cała moja działalność... Obgadujemy z małżonkiem remont jego jaskini, już się prawie dał przekonać. Tylko chyba zabierzemy się za to po świętach. Jakie będą ? I co po nich ? I co po tej pandemii ?  Co będziemy robić - już nie jako całościowo , ale my jako my - indywidualnie ? Nie wiem ... Co bym chciała ? Noooo to akurat wiem ; pojechać znów na jakąś fajną wyprawę z wnusiami , wybrać się na koncert , giełdę kamieni i nad jezioro . Ale czy to możliwe w tym roku?  Nie wiem ...  Nie wiem, nie wiem, nie wiem ... Za dużo tych niewiadomych ...
W kalendarzu nietypowych świąt , dziś dzień  metalowca . Niby takiego od przemysłu ciężkiego, ale mnie się skojarzyło z jednym z  ulubionych gatunków muzyki. 


2 komentarze:

  1. Widzę ze i Ty z brakiem weny do czytania. Już dwa razy tak miałam. Ale wydobylam się. Natomiast brak mi chęci ogarnięcia domu na Święta bo u nas dalej izolacja. Ja chcę iść na spacer z aparatem. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wydostanę . Idzie mi to wolniej niż zwykle , ale takie czasy ,że świat wyhamował .

      Usuń