babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 4 kwietnia 2020

4.04.2020 Dziś trochę świątecznego klimatu

Na przekór zarazie, kryzysowi , kwarantannie i ogólnemu bajzlu w kraju kilka fotek z wiosną i świętami w tle . 
Zacznę od tego : 

31 marca rano mieliśmy pierwszy raz w tym roku prawdziwą zimę 

Coś trzeba robić na kwarantannie więc uszyłam wnusi smoka , ze zdjęcia , które mi przysłała. Moim zdaniem wyszło skrzyżowanie foki z potworem z Loch Ness , ale wnusia twierdzi, że to jednak smok 


Miasto stroi się świątecznie ; zdjęcia słabe , bo robiłam z jadącego auta , ale napis na pisance da się odczytać 




A na niektórych rondkach  rozsiadły się zajączki 




Pamiętacie choinki ?  Poszły do pudełka i czekają na następną Gwiazdkę , a na patyczki trafiły szydełkowe kwiatki - znajdą miejsce w różnych fragmentach mieszkania 



Tradycyjnie już na szafce do butów przy wejściu - tym razem sztuczny bukiet , latarenka i ceramiczne ptaszki 


A tu moja działalność plastyczna ; owieczki z masy modelarskiej i styropianowych kul . Zabawne są i kojarzą się z wiosną 

Miłego weekendu i tradycyjnie już : trzymajmy się ! 




4 komentarze:

  1. Ależ kolorowo! Zaraz weselej sie na serduchu zrobiło!
    Trzymajmy się! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ,że choć trochę poprawiłam nastrój! Miłej niedzieli!

      Usuń
  2. No bez dwóch zdań poprawiają humor. Ślicznie i kolorowo. Jesteś absolutnie uzdolniona plastycznie. Podziwiam. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Coś trzeba robić na tej kwarantannie. dzisiaj trzy razy przerabiałam dekoracje i przestawiałam w różne miejsca .Wariactwo !

      Usuń