babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 1 grudnia 2018

1.12.2018 Zimowa atmosfera

przywitała nas rankiem , znaczy mnie , bo małżonek odsypiał . Na termometrze  minus osiem , a w dzień nawet poudawało ,że śniegiem sypie . Szybko jednak się to skończyło .  Ogarnęłam mnóstwo tematów z wyjątkiem tapicera. Tym razem dlatego, że zwyczajnie zapomniałam. 
Krzesełko gotowe . Jutro się pochwalę fotkami .  Uszyłam też kilka drobiazgów dekoracyjnych i zrobiłam 163 pierogi.  I mam dość . Z resztą robota jak robota , ale posprzątanie po tej robocie to dopiero jest wyzwanie. Ale niech im będzie. 

2 komentarze:

  1. Jezuuu ale pierogow. A sprzatanie wiadomo. Super wyzerka bedzie. Krzesełko pewnie piekne. Czekam na fotki. Dziś. Odpoczywaj. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczywam i z fotkami do jutra musze poczekać . Padłam po prostu , bo młodzież skorzystała z okazji i po prezenty dla dzieciarni się udała , a nam wypadło popołudnie z wnukami.

      Usuń