babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 25 listopada 2018

25.11.2018 Jestem zawiedziona

z paru powodów. Pierwszy to ten ,że nadganiałam wczorajsze tematy . Nie te sklepowe , ale domowe. Jeszcze kilka dni będzie u nas wnusia na obiadkach więc musiałam się trochę przygotować . Pranie też leżało nie uprasowane więc kiedyś trzeba było to zrobić, naszło mnie też na pieczenie dyniowego chlebka ( pyszny wyszedł , choć tak prosty ,że już bardziej nie można) . I tak zleciało do obiadu. Krzesełka znów nie dokończyłam, a zostało roboty na 2-3 godziny.  Po obiedzie pojechaliśmy na degustację . Naszej pani doradczyni tym razem nie było . Odkąd bierzemy w tym udział , nie opuściła żadnej , musiała więc mieć ważny powód . Gość , który ją zastępował nie wysilał się i nawet nie zabiegał o to, żeby coś nowego zaprezentować i namawiał na to co najbardziej idzie i co najtańsze. Gdybyśmy chcieli kupić tanie wino to poszlibyśmy do marketu.  Zamówiliśmy , ale raczej to co znamy . Nie było też tym razem upominków , a losowanie nagród ograniczyło się do jednej sztuki. No cóż , jak zawsze gdy są zmiany. Firmę przejął nowy właściciel , Polak no i jest... po nowemu .  Szybko się skończyła impreza.  Pojechaliśmy do ikei . Upatrzyłam sobie parę drobiazgów na stronach internetowych , chciałam też kupić piernikową chatkę do składania ( wiem, idę na skróty, powinnam sama ją upiec od początku do końca) i przy okazji kupić bon upominkowy dla starszej synowej , bo nie wiem czy zdążymy przed świętami pojechać jeszcze raz , zwłaszcza, że niedziele bez handlu zrobili .  No i z wszystkich upatrzonych drobiazgów to tylko jeden stroik i jedną świeczkę trafiłam . Świąteczny towar wymieciony . Znaczy ten w szkockie kratki , bo inny był. Naszego ulubionego soku żurawinowego tez nie było a na dokładkę zapomniałam kupić bon , na co wpadłam w drodze powrotnej. Tam też za długo się nie kręciliśmy. Pojechaliśmy na drugą stronę  parku handlowego - tak się to szumnie nazywa do M1. Też nie specjalnie było się czym ekscytować. Pokręciliśmy się chwilę po pasażu , kupiliśmy zapas herbatek i płyn do kąpieli w Dauglasie , w pojemniczku przypominającym śniegową kulę . Pięknie błyszczy i pięknie wygląda na półce w łazience , na tle czerwono-szarej ściany. Zajrzeliśmy jeszcze do kilku sklepików i to tyle. Skończył się dzień pracy. Ruszyliśmy w drogę powrotną. 
Czyli cała  ta wyprawa wyszła tak na pół gwizdka , stąd mój zawód . Fotek robótkowych nie zdążyłam zrobić . Zabiorę się za to innym razem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz