babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 24 listopada 2018

24.11.2018 Sprawy babusine

nieogarnięte . Nie wyrobiłam po prostu. Zakupy zdążyłam zrobić , kosmetyki odebrałam właściwie przez przypadek , bo moja konsultantka tylko na chwilę zajrzała do swojego sklepiku , po to ,żeby kartkę wywiesić , że nie czynne . Coś jej wypadło i musiała dziś zamknąć . Pasmanteria , w której jest punkt przyjmujący ciuchy do czyszczenia czynna od 10.00 ( tego akurat nie pamiętałam, chociaż często tam zaglądam) . Po drodze weszłam jeszcze do sklepu ogrodniczego ale nie trafiłam nic ciekawego; to był jeden ze sklepów , które zamierzałam obejrzeć. W sklepach dosłownie tabuny ludzi , mimo ,że jutro otwarte . Straciłam mnóstwo czasu. Na to ,żeby pojechać do warsztatu i do salonu co sprzedaje tv już mi go zabrakło. Odpuściłam , wróciłam do domu. Zamiast rundki po mieście , ogarnęłam chatkę i uszyłam skarpetę świąteczną dla wnusia . Fajnie wyszło . Jutro obfotkuję i pokażę . Męzuś wrócił dość szybko , bo około 15.00 . Pod wieczór pojechaliśmy jeszcze do naszej galerii . Tam też pełno ludzi , z powodu czarnego piątku zapewne. W drodze z Poznania przyjechał syn z wnuczką ; byli odwiedzić synową . Pogadaliśmy chwilę , zjedliśmy kolację i pojechali. W sumie nie tak sobie sobotę zaplanowałam , ale niech tam. Coś nie coś zrobiłam . Nową umowę możemy załatwić w tygodniu , bo w galerii jest punkt czynny do 21 .00 , a marynarki zdążę oddać do czyszczalni jak się wybiorę na pocztę . Nic pilnego. 
Jutro świąteczna degustacja win . Na pewno zapasy uzupełnimy. 

2 komentarze:

  1. I najlepiej brzmi ta swiateczna degustacja. I tak spiro działała. Na fotki czekam. Ten czarny piatek opisała cudownie Iwona Banach
    iwonabanach.blogspot.com/2018/11/amerykanskie-szalenstwo-w-polskim.html?m=1
    :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo to jest mało powiedziane. O tym czarnym piątku to od co najmniej miesiąca słyszałam i jak tylko włączyłam internet albo tv to wszędzie czarne piątki . O tabunach ludzi latających z obłędem w oczach nie wspominając.

      Usuń