babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 18 listopada 2018

18.11.2018 No i mam ;

nowe zadanie babciowe . Tym razem od wnuczka . Zapytał mnie czy mu uszyję gigantyczną skarpetę świąteczną , na konkurs. No pewnie ,że uszyję . Już sobie nawet obmyśliłam z czego i jak będzie wyglądać.  Umówiłam się z wnusiem ,że przyjedzie mi pomagać w ozdabianiu. 
A tak poza tym to kontynuuję szycie plecaczka. Prawie dałam radę. Muszę go trochę poprawić , bo mi w paru miejscach nie poszło tak jak chciałam . Gruby filc bardzo źle się szyje. I nie dlatego , że maszyna nie daje rady , bo daje , ale dlatego że filc jest bardzo sztywny. Dam radę . Moja maszyna znów mnie pozytywnie zaskoczyła. Na tym grubym materiale nawet się nie zacięła. 
Jutro synowa idzie do szpitala . Będę wnusię ze szkoły odbierać i gotować jej obiadki. Oby było wszystko dobrze i badania wyszły pozytywnie.

2 komentarze:

  1. Jak dobrze że Cie mają. Całusy i trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze , ze ja ich mam ! Za kciuki na razie nie dziękuje , żeby nie zapeszać , ale doceniam . Buziaki

      Usuń