babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 19 listopada 2018

19.11.2018 Trochę się denerwuję

z powodu synowej. Jutro ma biopsję tej przeszczepionej nerki . Bezpieczne to nie jest w przypadku przeszczepów , ale też jedyny sposób ,żeby zdiagnozować spadek wyników. Wierzę ,że będzie dobrze i o dobre myśli proszę .
I ... pustka w głowie . No może nie pustka , ale myśli zdecydowanie przyziemne , a dokładniej pracowe. Stanowczo za dużo się dzieje. Za kilka dni świętujemy 30 -lecie firmy. Imprezy nie będzie, zamiast tego chłopaki dostaną po solidnej premii. Przyda im się bardziej niż imprezowanie.
Sezon świąteczny trwa. Zamówiłam prezent dla mężusia ; srebrne spinki do mankietów z lapis lazuli nazywanym kamieniem nieba. Lubi ten kamień i wciąż zachwyca się jego połyskująca złotem fakturą. Złote błyski pochodzą od wrostków pirytu nazywanego złotem głupców . Te dwa minerały razem tworzą jednak wspaniały efekt ; królewski błękit lapis lazuli i złoto pirytu. Iście  królewskie połączenie.
Dla starszych maluchów zamawiam pościel , dla wnusi ze smoczą bajką , dla wnuczka z logo Lecha Poznań , dla najmłodszego straż pożarną z pleymobile ( coś jak lego tylko nie klocki a profilowane elementy do składania), dla młodzieży karty podarunkowe do ulubionych sklepów.
Dla babć jakieś babcine prezenty ; słodycze, herbatki itp.  A święta coraz bliżej. Właśnie wyliczyłyśmy z wnusią  , że to będzie za miesiąc i pięć dni. 

    Kupiłam sobie jeszcze jedną sukienkę ( zaszalałam w sumie , bo mam kilka i nie potrzebowałam ) i to jaką ; z dość grubej bawełny , ciemnozieloną , trzy centymetry nad kostkę . Układa się pięknie i kryje nadmiar gabarytów. No i nie ma dekoltu do pasa tylko lekko odstającą stójkę - czyli nadaje się na zimę. Nie miałam takich planów , ale jak ją zobaczyłam i wyobraziłam sobie z moimi naszyjnikami albo bursztynową kameą pod szyją , no to nie mogłam jej nie wziąć . 
     


6 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki za A.Będzie dobrze , ale rozumiem ten stres i oczekiwanie na wyniki .Sukienka piękna z opisu i dobrze ,że kupiłaś .Nigdy nie miałam problemu z ciuchami , a teraz staję przed pełną szafą i nie mam w co się ubrać . Śmieszne to i straszne .Ja też jakoś poczułam już atmosferę świąt , ale żebym za nimi tęskniła to niekoniecznie . U mnie trzeba je przeżyć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam . Najpierw musze święta przygotować i tak dalej , no i przeżyć .

      Usuń
  2. Trzymam kciuki i wierzę, że będzie dobrze. Ale wiem, ze sie denerwujesz pewnie, ze premia lepsza od świętowania. A prezenty bardzo udane. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że będzie dobrze i z synową i z innymi sprawami

      Usuń
  3. Dużo Ciepłego i Puchatego dla WAS! Kciuki oczywiście trzymam, ale musi być dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dla Ciebie . Ciepłegi i puchatego nigdy dosyć .Buziaki

      Usuń