babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 30 czerwca 2018

30.06.2018 Piromanka jakaś ...

Moja matka , a jakże . Zlikwidowałam palenisko , to popaliła jakieś śmieci , nie wiem jak , ale resztki wrzuciła w krzaki piwonii. Wygrabiłam to wszystko dzisiaj w trakcie porządków na działce. Przy okazji jakieś pozostałości papierów z banku .  Wygląda na to ,że znów musze awanturę urządzić . Na razie nie mam do tego głowy , ale w tygodniu wpadnę do niej i sobie odpowiednio pogadam. Już mi się nawet nie chce z nią wojować . A tak poza tym , to wysprzątałam opadłe jabłka i wygrabiłam uschnięte badyle. Małżonek wywiązał się z obietnicy i poszalał z kosiarką . Działka wygląda dużo lepiej.  Ciekawostka ; jabłka już dojrzewają , morele też . Nawet trochę zerwaliśmy . Zrobię jakiś kompot z całych jabłuszek ,bo maleństwa w tym roku. 
Na zieleniaku już  pojawiły się śliwki !  To dopiero ! A w ogóle to wszystkiego mało i drogie. Susza dała o sobie znać. Śliwek sobie nie odmówiłam , czarnych jagód też nie, ale nie szalałam ; po odrobinie wszystkiego . 
Mężuś pojechał do klienta , a ja zabrałam się za domową robotę . Posprzątałam kuchnię i upiekłam placek z jagodami. Pyszny wyszedł. A po obiedzie - późnym jak na sobotę , bo mężusiowi długo u klienta zeszło pojechaliśmy na działkę . Już zapowiedziałam ; następne bojowe zadanko będzie dziadkowe; ponaprawianie dzieciom sprzętów; krzesełek i domku . Bo dzieciaki mają na działce prawdziwy domek , zbudowany z drewna , ale po latach stracił kolory i wyłamały się drzwi , a krzesełka oblazły z farby. Robota w sam raz dla dziadka. 
Wieczór spokojny , przy muzyce i pysznym południowoafrykańskim winku. 

2 komentarze:

  1. I super. Porzadek na dzialce. Robota rozdczielona. I placek z jagodami. Absolutnie super.:)**

    OdpowiedzUsuń