babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 29 czerwca 2018

29.06.2018 Plany mam

a co , wolno mi , nie?  Na jutro . Podziałać trochę na mojej nowej-starej działce , zwłaszcza, że małżonek pomoc w koszeniu trawy obiecał. Ciekawe czy nam coś z tego wyjdzie, bo jedzie od rana do klienta. Plany mam zresztą nie tylko na jutro , ale póki co nie za bardzo mogę je realizować , a to z tej prostej przyczyny, że wciąż mam bałagan remontowy , ale już bliżej niż dalej. Ciemniejsza część płytek już wyfugowana, i sufit gotowy go szpachlowania . Powoli to wszystko idzie , ale majster się stara , robi wszystko pod nasze zachcianki i się przykłada . Wszystko jest idealnie równe i dopasowane. 
Zamówiłam sobie żakiet , taki tweedowy , jakie  lubię najbardziej w kolorze morskiej zieleni z delikatnym dodatkiem czarnego i żółtego. Pora na takie zakupy średnia , ale letnich ciuchów nie potrzebuję , a mam akurat kod rabatowy więc skorzystałam. Będzie na jesień. 



4 komentarze:

  1. Na zakupy zawsze dobra pora. A dokładność majstra tylko brać za wzór. Odpoczynek czynny jest na działce ale to też odpoczynek. To milej soboty.:)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ruchu nie zaszkodzi , a poza tym mój małżonek zadymione płuca sobie przewietrzy

      Usuń
  2. Uwielbiam tweedowe zakiety takie na angielska modle! Swietnie sie prezentuja... szczegolnie w mojej pracy ha, ha... z jeansami, z dluga spodnica i ta olowka tez... mam zielony, brazowy w kratke i granatowy... i nosze, nosze jesienia i zima! a co do planow wlasnie sobie je konstruuuje na lato... na dluzsza mete i na jutro tez... robie tabelki, wypelniam notesiki. Tak funkcjonuje. Inaczej nie umiem! Z planami... nawet plan menu na nastepny tydzien mam i plan treningowy tez...milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie ciuchy. Pasują do wszystkiego i są ciepłe. Też mam kilka żakietów w szafie . Ostatnio polubiłam też z dżerseju. Moje plany zwykle wywracają się do góry nogami , praca rządzi.

      Usuń