babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 24 czerwca 2018

24.06.2018 Św. Jana


dzisiaj .Podobno najkrótsza noc i najdłuższy dzień w roku , ale przy tych wszystkich anomaliach , to czy ja wiem???  Imieniny mojej matki zaliczone . W domu , bo chłodno i deszczowo , choć jak to u nas , z umiarem te opady. Matka odwinęła znów dwie jazdy ,takie,że sama nie wiem czy się śmiać czy płakać. Po pierwsze to zgubiła sztuczną szczękę ; na działce . O tym akurat mi powiedziała jej sąsiadka . Faktycznie dziś jej nie miała . Tak myślę , że raczej nie na działce tylko w domu ją gdzieś położyła i nie pamięta , ale kto ją tam wie.  Twierdziła ,że wyjęła i położyła na ogrodowym stoliku i szczęka znikła ... Nooo , dała radę ...  A drugi numer to taki , że wyniosła na działkę wszystkie sztućce , bo miała być imprezka na działce i zapomniała przynieść z powrotem do domu . Zostały jej 4 sztuki . Kurczaka jedliśmy rękami . A najlepsze jest to ,że na działce jest cała szuflada sztućców , bo jakiś czas temu zadbałyśmy o to obie ze starszą synową i matka doskonale o tym wie. No ale zabrała , bo coś tam ... ( niestety nie zrozumiałam co wymamrotała na usprawiedliwienie ). Dzieciaki odkryły szafę pradziadka pełną skarbów ; ale była zabawa ! Ze starych części elektronicznych , różnych śrub i drucików, których pełno w szafie  montowały robociki i jakieś przedziwne kosmiczne pojazdy . I nadziwić się nie mogły , że to kiedyś było moje biurko i odrabiałam przy nim lekcje. Najmłodszy wnusiu nauczył się imienia swojego brata i dziadka . Dotąd mówił o braciszku "on" , a pytany jak dziadek ma na imię , mówił "nie ja, nie" . Co znaczyło, że nie powie. 
Wyniku meczu z Kolumbią nawet ja nie przewidziałam ; spodziewałam się wygranej Kolumbijczyków , ale ,że przechlapią nasi aż 3 do 0 to mi jednak do głowy nie przyszło. 


2 komentarze:

  1. Kurczak rekami podobno dozwolony. Był więc zestaw piknikowy. Skarby dziadków zawsze wspaniałe. A Kolumbia? szkoda słów o naszej drużynie. Najlepiej zapomnieć i się nie denerwować. Było ale się skończyło. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno. I tak tez to potraktowałam : piknikowo.

      Usuń