babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 23 czerwca 2018

23.06.2018 "Lubię kiedy jest sobota ..."

pamiętacie tę piosenkę ?  Mnie od czasu do czasu się przypomina . I tak było dziś rano , kiedy wsiadłam do auta i ruszyłam na co tygodniowe zakupy i tłucze mi się po głowie do tej pory. Wczoraj po raz kolejny zrobiłam sobie wolne od laptopa . Po całym dniu ślęczenia nad kosztorysem miałam dość . Dziś i tak musiałam ostatnie poprawki ponanosić i poszło... Główny wykonawca dostał naszą część , a w poniedziałek oddaje ofertę na przetarg.  Jeśli wygra , to czeka nas kawał roboty rozłożonej na 2 lata . Jako podwykonawcy , ale jak dla nas to nawet dobrze. 
Małżonek w pracy , przełączają klienta na nowy obiekt , a ja ruszyłam na działkę . Za długo nie popracowałam , bo się rozpadało , ale zdążyłam w zlikwidowanym niedawno ogrodowym kominku założyć ogródek kwiatowy . Zlikwidowałam mojej matce śmietnik tym samym , bo mimo, że rozebraliśmy palenisko wrzucała w cokół różne śmieci i paliła je mimo zakazu. Pozbierałam i powyrzucałam śmieci i wygrabiłam jedną stronę trawnika . Pełno w nim opadniętych jabłuszek i suchych gałązek , no i śmieci , które wszędzie zostawia matka. Już ja dopilnuję , żeby był porządek. Cokolwiek zostawi , wyleci na śmietnik. Nie wiem skąd jej się to bierze , ale wszędzie coś zostawia ; pod drzewami , w krzakach porzeczek , na trawniku ; gdzie się nie ruszyć to coś upchane ; jakieś plastikowe butelki, szmaty , torebki foliowe. krew mnie zalewa jak to widzę . I żadne gadanie nie pomaga. Co się pokaże na działce to zostawi bałagan. Na nowym kwietniku posadziłam czerwono kwitnące szałwie i srebrzyste starce. Ślicznie to wygląda.  Trochę się ochłodziło więc mam nadzieję, że się przyjmą . 
Roboty w łazience postępują , choć po woli. Muszę przyznać ,że majster jest staranny w tym co robi, choć potrzebuje czasu. A co tam , przeżyjemy. Pięknie będzie. 
Jutro idziemy na imieniny do mojej matki.  Nie specjalnie mam ochotę , wolałabym ,żeby były na świeżym powietrzu , ale akurat pogoda nie sprzyja. Podobno jutro też ma padać. U nas co prawda bardziej udaje niż pada , ale jednak . 


2 komentarze:

  1. Słyszałam że dość mocno się ochłdziło . juz sie nie mogę doczekać zdjęć po remoncie.:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie czuje sie różnicę temperatury . Zdjęcia w swoim czasie.

      Usuń