babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 21 czerwca 2018

21.06.2018 Nareszcie chłodniej

Astronomiczne lato przywitało nas z rana ponad 30 stopniowym upałem , pod wieczór znacznym ochłodzeniem; do 18 stopni. Różnica kolosalna. Zapowiadali opady ale jak zwykle ; pada wszędzie w około a u nas udaje .  Właściwie nie wiem czy już mamy to lato czy nie , bo lato zawsze zaczynało się 24 czerwca , ale wiadomo jak teraz jest ; wszystko do góry nogami. 
Oho , zaczęłam popełniać wpis o niczym ... 
Tak po prawdzie to nie za bardzo mam dziś o czym pisać , bo cały dzień zajęła mi praca , a i teraz końca nie ma , bo musimy nad projektem jeszcze popracować . Najpóźniej w sobotę musimy oddać wycenę . Tak więc inne sprawy jutro .
Jeszcze tylko jakieś letnie klimaty wprowadzę na blogu . 

4 komentarze:

  1. Przesyłka doszła!Bardzo dziękuję! Jak moi Goście wyjadą pojutrze - zadzwonię!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mój komentarz w niebycie. Trudno świetnie. Przeżyjemy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń