babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 22 kwietnia 2017

22.04.2017 Sobota w biurze

a tak , w biurze . Głównie dlatego,że ekipa montowała nam na elewacji litery świetlne z naszym logo,  no i z tego powodu trzeba było się tam zameldować . Od rana był ze mną młodszy synalek , bo najbardziej z budową obeznany i ekipie pokazał , gdzie i co , to znaczy prąd , przepusty itd. Potem przyjechał małżonek. Nie powiem opłaciło mi się tam pobyć , bo opryskałam randopem zielsko, pogdziabałam worek kory i podsypałam koło iglaków , małżonek podziabał na drobno drugi worek a ja wysypałam znów koło iglaków. Zostały jeszcze dwa worki i jakieś 4m trawnika do wysypania. Dłużej siedzieć na dworze się nie dało. Paskudnie dziś zimno i wiart taki,że nam kora w powietrzu latała i plastikowy pojemnik , który wykorzystywałam zamiast koszyka też.  Zasadziłam też kilka żonkili , gryczpan - bukszpan znaczy się i mini choinkę. Ale nie wiem czy się ukorzenią , bo to doniczkowe krzaczki , hodowane na sztucznym podłożu . Zobaczymy za kilka dni. Posadzone w ubiegłym roku iglaczki właśnie wypuściły . Wszystkie przetrzymały zimę i zaczęły rosnąć. 
W domu juz mi się za wiele nie chciało , ale jak wiadomo ; czasem" nie chcem ale muszem "więc musiałam , to i owo wyprasować w tym koszule małżonka . Jak już się zabrałam to i wyprasowałam co było. Mam z głowy na jakiś czas. 
Jutro impreza urodzinowa mojej matki. Mamy zamówiony obiad z deserem , tort i kawę . Zabiorę jeszcze jakieś winko i szampan . Z pośpiechu ( wszystko przez ekipę od literek) zapomniałam kupic kwiaty . Na szczęście kwiaciarnie u nas pracują w niedzielę więc nadrobię. 
Moje złe samopoczucie z wczoraj i przedwczoraj się wyjaśniło. Przeziębiłam się , boli mnie gardło i zaczynam pokasływać . 

4 komentarze:

  1. Oby ta Twoja robota na zewnątrz nie spowodowała jeszcze większego ataku chorobska. Grzej sie mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co najmniej dziwne ale dziś już gardło mnie nie boli, a myślałam ,że się gorzej skończy

      Usuń
  2. No właśnie. W taką pogodę być ogrodniczka to lekka przesada. Oby niedziela była udana. ***

    OdpowiedzUsuń