babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 19 kwietnia 2017

19.04.2017 Padłam

i nic dziwnego , po 13 i pół godzinie pracy. Przygotowanie przetargu zajmuje czas niestety, a ten okazał się wyjątkowo wredny do ogarnięcia. Na szczęście trzy z pięciu części zostały przesunięte na późniejszy termin. Będę miała czas na dopracowanie szczegółów.
Poza tym zimno i wietrznie . Nawet mitenki przeprosiłam. 
Idę spać , najbliższe dwa dni znów mam intensywne; jutro wnusia na noclegu a w piątek obowiązki babciowe. 

6 komentarzy:

  1. Gorące okresy w pracy potrafią wykończyć! Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi ,że spodobały Ci się moje dekoracje.

      Usuń
  2. Obowiązki babciowaniowe rzecz najważniejsza, to i musisz być wypoczeta, aby podołać! ;-)))))
    U nas tez łokropicznie zimno i wieje, jak nad morzem jakim! Nawet fale na jeziorze podobne do tych morskich jakos się zrobiły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham to Wasze jezioro i już zaczęłam liczyć dni do weekendu , tego czerwcowego oczywiście.

      Usuń
  3. Nie mamy wyjścia. Musimy przetrzymac. Taka praca wykańcza psychicznie więc odpoczywaj kiedy się da. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trzeba i chyba się opłaciło , ale to się okaże za kilka dni

    OdpowiedzUsuń