babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 21 kwietnia 2017

21.04.2017 Jeszcze spraw babusinych kilka

Jakoś marnie się dziś czuję .W nocy budziłam się kilka razy z bólem głowy, cały dzień chodziłam nie wyspana a teraz drapie mnie w gardle. Dzień właściwie nijaki , poza tym ,że się z wnusią bawiłam przez całe popołudnie a na koniec "pokoncertowałyśmy" sobie. Na niby oczywiście . Dziecko zapytało nas czy lubimy rocka i jakiego ! To dopiero ! Nie miałam pojęcia , że w ogóle wie coś więcej niż to ,że jest taki rodzaj muzyki. A jednak . Nie pierwszy raz mnie zaskoczyła. Potwierdziliśmy oczywiście , no to chciała posłuchać. Włączyłam Nightwich . No i mała najpierw się lekko zdziwiła , że to też jest rock ;wyjaśniłam ,że to odmiana rocka , nazywana gotyckim rockiem a po chwili już udawała, że gra na gitarze i podskakiwała do rytmu i kazała mi udawać , że gram na perkusji. Po chwili dziadek dołączył i też udawał gitarzystę. Bawiliśmy się świetnie . Jak przyjechali po nią rodzice , to od razu dobrała się do telefonu taty , żeby nam zaprezentować , czego ona słucha . No i znów się zdziwiłam :UB40 i Nazareth ! Tego to się jednak nie spodziewałam . Mało tego , potrafiła niektóre  refreny po angielsku wyśpiewać . Musimy częściej sobie takie koncerciki urządzać. 
Poza tym u sąsiadów za ścianą wesele , jutro. Sąsiad przyszedł poinformować . Znów nowy sąsiad. Nie ma szczęścia to mieszkanie . Ostatnie dwa lata sąsiedzi zmieniają się w nim z prędkością kosmiczną .  

6 komentarzy:

  1. Za młodzieżą i dziećmi to teraz trudno nadążyć! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja Wnusia dorasta. Będziesz mieć towarzyszki do ciekawych rozmów. A co do niedzvzegolnego samopoczucia to ja też jakąś rozbita jestem. Zima mnie wykonczyla nagłym powrotem. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimy to u nas specjalnie nie było , ale to jeszcze gorzej, takie nie wiadomo co. Już się wyjaśniło , łapie mnie jakaś infekcja.

      Usuń
  3. Ja sobie a telefon sobie.przepraszam za literówki.

    OdpowiedzUsuń