babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 23 kwietnia 2017

23.04.2017 Znów imprezowo

no , bez większych szaleństw , bo i okazja raczej nie do szaleństwa . Dziś moja matka skończyła 80 lat . Ładny wiek.  Zaprosiliśmy ją na uroczysty obiad z deserem do restauracji pod miastem. Był też tort i szampan. Babcia zadowolona , aż się popłakała z tego zadowolenia . Obiadek był pyszny . Dania nie jakieś wyszukane , ale bardzo dobrze zrobione a obsługa przygotowała piękny stół w białym, srebrnym  i błękitnym kolorze.  Pojedliśmy , wypiliśmy po lampce szampana , posiedzieliśmy trochę przy kawie , a potem młodzież odwiozła babcię do domu. Dostała na drogę resztę tortu . Jednak za słodkościami to u nas nikt nie przepada. 
Mam jeszcze trochę domowej roboty ale jakoś nie chce mi się za bardzo za cokolwiek zabierać . Chyba resztę wieczoru po prostu posiedzę , pobuszuję w internecie , albo wyszperam jakąś książkę . 
Przeziębienie mnie ominęło . Dziś już gardło mnie nie boli i jestem w zwykłej formie. 
Nadal zimno.

2 komentarze:

  1. I to się miło czytało. Wieczór Ci się należy. Taki własnego pomysłu. Udanego tygodnia. Włosi mają długi weekend aż do wtorku włącznie.25 to ich święto narodowe. Pogoda się poprawiła. Wróciło słońce I ucichl wiatr. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej mnie te wieczory po mojemu kręcą . Jakiś długi urlop by się pzrydał.

      Usuń