babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 29 kwietnia 2017

29.04.2017 Majówka - dzień pierwszy

Od rana z wnusiami . Młodzież chciała jakieś większe zakupy zaliczyć , a dwójka dzieciaków , które energia roznosi to akurat dobre towarzystwo na zakupy nie jest , zwłaszcza, że mama planowała swoją garderobę odświeżyć . Odświeżyła, kupiła śliczną jasnożółtą sukienkę z kwiatowym haftem i eleganckie beżowe szpilki. Wciąż się zastanawiam jak jej się udaje nie połamać nóg na tych 12cm. Ja na 7 już ledwo wyrabiam. Wnusie mieli dziś dzień na szaleństwa . Przemieszczali się z prędkością światła i kulali po podłodze. 
Po południu pojechaliśmy do starego biura sprzątać . Było co robić . nie daliśmy rady z wszystkim. Dużo rzeczy jeszcze zostało. Takich do przejrzenia i posegregowania , część do wyrzucenia . Poczyściliśmy biurka i regały , pomyłam podłogi , wyrzuciliśmy biurko szefa( było najbardziej zniszczone - jednak karton z Ikei to nie to samo , co robione na zamówienie , moje i te z serwisu są po 10 latach w dużo lepszej kondycji niż tamto)  i moje zarwane krzesło. Pojemniki na płyty cd , które wystawiłam przy śmietniku od razu ktoś zagospodarował . Zniknęły w ciągu paru minut. Porobiłam też fotki mebli. Wystawię na jakiejś lokalnej aukcji za jakieś przysłowiowe grosze, może znajdzie się chętny co je kupi do garażu albo przydomowego warsztatu, a jak nie to skończą w garażowym piecyku - kozie  naszego pracusia. 
No i to by było na tyle jeśli chodzi o dzień pierwszy. Noooo, jeszcze zrobiłam rzecz jasna zakupy jak co sobotę . 
Wieczór kończymy majówkowo ; przy dobrym , różowym winku.

6 komentarzy:

  1. I już drugi dzień popołudniu. Podobno pogoda się poprawiła więc korzystaj. Jeszcze kilka dni a potem króciutki tydzień. Same plusy. Całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita ta twoja majowka! Wydawalo mi sie, ze majowka to leniwy wypad za miasta z piknikiem ? Czy Cos sie z Pl w tym temacie zmienilo? U nas po wczorajszym sloncem I plus 21 stopniach dzis hula wiatr I popaduje. Alé roze tak mi rozkwitly na tarasie, ze nie moge sie napatrzec I nawachac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanie by było , ale chłodno , pogoda raczej nie piknikowa , a poza tym kiedyś to stare biuro trzeba uporządkować . W tygodniu nie ma na to czasu .

      Usuń
  3. Jakiś spacer udało się zaliczyć dzisiaj późnym popołudniem! Może jutro będzie lepiej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby się poprawia pogodowo , może jeszcze będzie majówkowo

      Usuń