babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 30 kwietnia 2017

30.04.217 Majówka - dzień drugi

Majówkowy , leniwy , wszystko bez pośpiechu. Pooglądałam ulubione kanały w tv , upiekłam chleb, poczytałam sobie książkę . Kryminał , tym razem norweski . Ostatnio lubię kryminały, szczególnie te skandynawskie . Nie wiem dlaczego . Po południu odwiedziliśmy teściową . Wróciła już ze szpitala z nowym rozrusznikiem . Na razie czuje się dobrze. I tak właściwie zleciał cały dzień pod hasłem " nic się nie dzieje , bo dziać się nie musi" .
Mężuś robił porządki w swoich płytach cd , trochę czytał . Ot takie leniwe coś i nic jednocześnie. I dobrze. Należy nam się trochę luziku. 
Nieco cieplej , na jutro też zapowiedzi obiecujące , ale kto to wie. Jutro ciąg dalszy sprzątania. w starym biurze . Kiedyś trzeba .

4 komentarze:

  1. Leniwie i bez gonitwy.Tak trzeba zresetować ostatnie poczynania na " wysokich obrotach". I resetuj do woli. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mi to zrobi , chociaż wolałabym gdzieś pojechać , ale już nie długo i weekend na Kaszubach

      Usuń
  2. Szybkiego uporania sie ze sprzataniem zycze I cieplych dni. My Jutro do pracy alé po 2 tygodniach wiosennych wakacji szkolnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo macie tych wakacji i fajnie , bo to zawsze się przydaje , zwłaszcza jak się intensywnie żyje

      Usuń