babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 26 kwietnia 2017

26.04.2017 Sprawy babusine przed dłuższym wolnym

Zmieniam dane adresowe . Dziś zaliczyłam salon operatora komórkowego . I opłaciło się . Oprócz tego, że załatwiłam sprawę nowego adresu to jeszcze mam nowe warunki umowy , co w praktyce oznacza , że o 100zł mniej do płacenia co miesiąc. Trafiłam na promocję dla istniejących umów , a że numerów mamy aż 10 w firmie to się na promocję łapaliśmy "z urzędu" . Ucieszyłam się i chłopaki też. Logo nadal nie dokończone . Tym razem znów się spóźnili - dzwoniłam aż trzykrotnie , kiedy będą , na koniec pojawił się jeden z nich coś tam pomajstrował przy literkach i poszedł. Tłumaczą się, awarią plotera. No coś takiego; myślałam ,że jak już zaczęli montaż to mają elementy gotowe , a nie docinają na bieżąco. Zażądam zniżki za to olewajstwo . 
Dały mi się we znaki ostatnie dni więc teraz czekam na dłuższy weekend . Na razie nie wiem jeszcze co będę robić . Na pewno w sobotę będziemy porządkować stare biuro, potem jakieś malowanie i wystawimy na sprzedaż albo wynajem ; zależy na co się trafi klient. A co więcej nie wiem. Może przemaluję szafkę na buty i wieszak w przedpokoju ? Od dawna mi to chodzi po głowie. 
No i zakupy muszę jakieś większe zrobić , bo mi się zapasy w lodówce przerzedziły . Na wieczorne koncerty się nie wybieramy , bo jakieś cienkie w tym roku . Burmistrz się nie postarał a i tak podobno ma byc chłodno i deszczowo. 


2 komentarze:

  1. Jak zwykle sprawy bieżące. Jednak będą dni wolne dla odpoczynku. Takie zniżki to miła niespodzianka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń