babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 15 grudnia 2016

15.12.2016 "Panieee, po czymu te krzoki "?

Takie rasowe , gwarowe gadki można czasem usłyszeć na targu . Perełka po prostu . A chodziło o to , ile kosztuje gałąź jemioły . Mnie kosztowała 6zł i pęczek mniejszych 4zł. Gościa , który tak malowniczo pytał , nie wiem , bo już odchodziłam od straganu. Jemiołka już wisi na swoim miejscu , to znaczy gałąź zdobi ścienny , zabytkowy świecznik , a pęczek -kinkiet nad kanapą. Kupiłam na targujeszcze jedną parę rajstop i cienki szalik w zielonym kolorze z przeceny . Będzie na zmianę i na mniej wymagającą aurę . 
Z innych spraw to stał się cud jednego razu ; wszyscy dziś mieli co robić na  miejscu w firmie.  Takie przy tym było zamieszanie, że na konkretnej robocie skupić się za bardzo nie mogłam . Trudno , ogarnę w przyszły tydzień . Dziś zajęłam się popakowaniem paczek i adresowaniem kartek świątecznych . Jutro z rana polecę na pocztę. Praca wre tak w ogóle , wciąż spływają zamówienia i wciąż jest coś do obgadania , ustalenia i góra rachunków do zapłaty , ale nam też kasa zaczyna spływać. 

W domu też jestem na bieżąco . No, prawie . Przygotowałam sobie wszystko na jutrzejsze pieczenie pierniczków , dokończyłam chatki z piernika i podszyłam firanki. Uszyłam też jeszcze jedną świąteczną powłoczkę na poduszkę . 
Zostały smakołyki do przygotowania , ale to na samym końcu. W sobotę ostatnie poprawki w porządkach , pranie obrusów i takie tam i oczywiście ubieranie choinki. Resztę dekoracji zrobię dopiero w czwartek , a to dlatego,że wnusia będzie na noclegu . Nie miałaby niespodzianki w Wigilię.  

2 komentarze:

  1. Ja też zawsze kupuję jemiołę. Wisi jeszcze na Lisa ale gdzie postawić nową? I jeszcze nie widzialam. Pięknie u Ciebie. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pięknie , dla mnie liczy się atmosfera - chcemy żeby dzieciaki pamiętały święta u babci i dziadka .

      Usuń