babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 12 stycznia 2021

12.01.2020 Sypnęło...

 Jednak zimę zobaczyliśmy w tym roku.  Dobrze, bo jak zima , to musi być śnieg i zimno , nawet jeśli nam to trochę życie utrudnia. Niedawno zgadałam się ze starszym synalkiem o zimie stulecia w 79 , a zaczęło się od tego ,że zapytał dlaczego jeden sklep w mieście nazywano Węgierką , skoro sie faktycznie tak nie nazywał ( był w muzeum na zleceniu i akurat porządkowano na ten temat jakieś dokumenty) . Nooo, tego to nikt nie wie . Tak się mówiło i już . No i zaczęłam opowiadać jak to "Węgierkę" zasypało do wysokości witryny i co się działo jak się zima stulecia zaczynała .I potem jeszcze inne przygody .  Nie dowierzał. Kilka porządnych zim pamięta , ale takiej to jednak nie. No i chyba już takich nie będzie . Słynna "bestia ze wschodu" ledwie nam ogonem z daleka pomachała. A konkretnie to jeszcze macha , bo wciąż sypie , a temperatura od 0 do -0,5 więc długo nie pomacha. Ale jest zimowo i świat jakby ładniejszy. Jutro pewnie będę długo  odśnieżać auto zanim do pracy wyruszę. W wieczornym spacerku nam to jednak nie przeszkodziło, choć trasę trochę skróciliśmy ,żeby nie przemoknąć. 

Tak poza tym to trochę zwolniliśmy obroty we firmie głównie dlatego, że dostawcy jeszcze mają braki w magazynach i na towar czekamy . Kończymy rok  ubiegły i jakieś drobniejsze tematy ogarniamy. Na przyszły tydzień zaplanowałyśmy z synową sprzątanie biurek i szaf. Wczoraj był międzynarodowy dzień sprzątania biurek , ale nie świętowałyśmy ; planujemy nadrobić w przyszły tydzień.  I właściwie to wszystko. Do domowych prac na razie się nie zabieram , odkładam na sobotę . 


4 komentarze:

  1. Ja też czekam na śnieg w Ascoli. Taki mini zimowy dzień. A potem może przyjść wiosną.
    Ja zamiast biurka posprzątałam w torebce. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie tylko na półkach z torebkami , mojej aktualnej torebce też by się sprzątanie przydało , a jeszcze bardziej torbie od laptopa . Biurko może poczekać.

      Usuń
  2. Dwa dni bez przerwy padało! Jest tak pięknie, że aż nienaturalnie! Zmachałam się, bo jutro rano muszę jechać do miasta, to już sobie dzisiaj podjazd odśnieżyłam!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dziś odśnieżałam i nie odjechałam, żeby było śmieszniej. Przyjemnej wyprawy do miasta !

      Usuń