babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 5 listopada 2020

5.11.2020 Parę spraw babusinych jak zwykle

 Dół mnie łapie ... Znów ten brak kontroli nad codziennością . To jest sytuacja , która wprawia mnie w stres . Jeśli nie wiem na czym stoję. Zastanawiam się czy jutro na jakieś zakupy nie wylecieć , bo galerie od soboty zamknięte i nie wiadomo na jak długo . Na dobrą sprawę nawet świątecznych zakupów się nie zrobi . 

W pracy normalne o tej porze roku urwanie krawatki . Na razie mamy wzmożony ruch , bo znów się świat na pracę zdalną przestawia . I dziś już nie tylko z powodu ograniczeń , ale realnego zagrożenia . W firmach istny pomór , nawet po 6 osób na kwarantannach. Dziękować Bogu przy tej ilości zleceń i zakładów do których jeździmy jakoś nas omija.  I oby tak zostało. 

Ochłodziło się , jesień w całej okazałości . 

6 komentarzy:

  1. Uważajcie tam na siebie! Zwłaszcza K. Mam nadzieję, że uczestniczy w spawach firmy tylko zdalnie! Jako rekonwalescent po zabiegu cardio powinien 100 razy bardziej dbać o siebie!
    Buziolam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy co możemy , zakładam ,ze dobrze będzie. Buziak!

      Usuń
  2. Po galeriach nie biegam, więc nie odczuje, a spożywcze mają być czynne. Jednak wszelkiemu lockdownowi jestem całkowicie przeciwna. Ludzie zarażają się w domach, wirusolodzy to potwierdzają, a zamknięcie firm przyniesie wielkie szkody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też specjalnie mnie tam nie ciągnie, ale święta blisko , a w takiej galerii mozna wszystko za jedną drogą załatwić. Straty to jest kolejny temat .

      Usuń
  3. Inaczej myślę ja. Ja tez po galeriach nie chodzę ale jestem za izolacją, bo to się sprawdza. Nie ma innej racji.
    Wiem, ze powoduje to szkody ale jak inaczej?
    Zaprzepaszczono to co osiągnięto wcześniej w Italii. W imię ekonomii. I teraz od nowa polka.
    A to co widziałam w Polsce podczas pobytu to była totalna bezmyślność.
    Tez uważam, ze Twój K. musi bardzo uważać. Przynajmniej Wam w dobie pracy zdalnej pracy nie zabraknie. Trzymajcie się zdrowia Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważamy, ale z tym nigdy nic nie wiadomo. Nie wiadomo co lepsze , izolacja czy gospodarka. Ja mimo wszystko jestem przeciwna izolacji , ludzie tracą firmy ,tracą pracę a to prosta droga do jeszcze większego chaosu

      Usuń