babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 3 listopada 2020

3.11.2020 Kto by pomyślał

Nasz starszy syn skończył dziś 39 lat ! Tak, tak, mam takiego "starego ' syna . Świętowaliśmy przez chwilę przy torcie i lampce wina . Kiedy ten czas minął ? Ja przecież nie jestem jeszcze taka wiekowa ... A może już jestem ? Jak by na to nie spojrzeć szósty krzyżyk mi na głowę włazi  , ale duch jeszcze się wyrywa do przodu. 

Tak poza tym , to jak zwykle . Końcówka roku więc jest intensywnie. Trochę nam sprawy rozwalają kwarantanny u klientów , musimy na bieżąco przerabiać grafik i zmieniać terminy , ale jakoś ogarniamy. Jutro wybieram się do matki , jak co tydzień . I tak sobie z dnia na dzień żyjemy . Mało ekscytująca ta egzystencja. Czekam na koniec roku , może następny będzie lepszy ? Ale nie , "moje coś mi mówi "podszeptuje mi żebym zbytnią optymistką nie była. A jak" moje coś mi mówi", tak mi podszeptuje , to mam słuchać i już . Tyle ,że człowiek to jest takie licho , że zawsze ma nadzieję. Trzymajmy się. 

P.s. Wnusia zachwycona lamo-alpaką . Nazwała ją Fredziu , bo u niej wszystko musi się nazywać

4 komentarze:

  1. Tak miałam ładnie napisane i poszło w kosmos! Wrrr!
    To teraz tylko buziak dla Ciebie, uscisk dla K. I życzenia Najlepszości dla Śynka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Synowie nam sie starzeja. A my wciąż do przodu. Zdrowia dla Syna i Mamy. Fajnie nazwała lamoalpake. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre określenie ; nie my się starzejemy , ale nasze dzieci. Dziękuje za życzenia

      Usuń