babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 6 listopada 2020

6.11.2020 Marnie ...

 zaraza szerzy się coraz bardziej , a chaos w kraju jeszcze większy . U kolejnego naszego klienta kwarantanna aż 13 osób , u naszej księgowej drzwi zamknięte , trzeba się przy płocie umawiać i dokumenty podawać , coraz więcej firm się zamyka jak to było w marcu i kwietniu. Moja konsultantka avonu na kwarantannie.My na razie jeszcze nie , ale pilnujemy żeby klienci w maseczkach chodzili i zamknęliśmy poczekalnię dla klientów. 

Kolejny problem z matką . Cos pomajstrowała na pilocie od tv i sobie wyłączyła wszystko. Byłam u niej w środę i próbowałam przywrócić , udało mi się tylko tvp1 i 2 . No i problem wielkości Tatr ; bo nie może nic oglądać. Chłopaki nie mieli czasu w tygodniu wpaść , dopiero dzisiaj . Okazało się, że jednak jakiś problem z anteną . Naprawili na szczęście więc już pasuje. Przynajmniej to jedno mam z głowy. 

Spacerujemy dopóki jeszcze można , bo w przyszły tydzień już nie koniecznie . Mówią o dalszych ograniczeniach. 

6 komentarzy:

  1. No a ja na wycieczkę w przyszłym tygodniu się wybieram, to mówisz, że mi zabronią? Kwatery turystyczne wszak czynne to wycieczki i przemieszczanie chyba nie będą zabroniono. Choć właściwie przy Pinokiu to nic nie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słuchy chodzą , no i baza hotelowa otwarta tylko dla podróżujących służbowo , to chyba coś jest na rzeczy.

      Usuń
  2. Udało mi się leczniczą wizytę przełożyć na wcześniejszy termin i teraz mogę spokojnie czekać! Oby nie wieczność!
    Buziam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Oby jak najszybciej doszło do skutku.

      Usuń
  3. Trzymajmy się. To teraz najwazniejsze. I chrońmy siebie i najbliższych. ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle możemy , choć to nie łatwe , życie musi się toczyć .

      Usuń