babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 2 listopada 2020

2.11.2020 Sprawy babusine

 Deszczowo jak na listopad przystało. Nastrój też taki listopadowy . W pracy dziś mieliśmy taki trochę luźniejszy dzień , bez wyjazdów , ale i tak nikt się nie nudził. Zwyczajnie jak to na końcówce roku. Chłopaki zamontowali mi przed biurkiem osłonę z pleksy , niby anty-covid.  Taka ściema na wypadek ewentualnej kontroli z inspekcji pracy. 

Popołudnie takie jak zwykle , ze spacerem i długim wypoczynkiem . Zmierzyliśmy trasę ; robimy już 3,5km. Wydłużymy , ale bez pośpiechu. 

Rewolucja w kraju trwa . 

2 komentarze:

  1. Widzę, że i Ty nie masz weny do pisania. Ja także. Wirus mnie przeraża. Sytuacja z jednej strony mnie cieszy a z drugiej jestem przerażona do czego może dojść. Dobrze, ze Ty masz pracę i oparcie domowe. mnie zostały tylko książki. Całuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam weny faktycznie . Czasem ogrom spraw mnie przerasta

      Usuń