babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 9 października 2020

9.10.2020 Ile niefartów

 może wypaść na jednego ludka , w jednym roku ?  Oj może i to dużo , a rok się jeszcze nie skończył. Relację z dzisiejszego dnia napiszę w bardziej sprzyjających okolicznościach . A niefartów to tylko dzisiaj było co najmniej kilka. Zaczyna mnie to wszystko przerastać. Na razie muszę jeszcze poszperać w swojej przepaścistej szafie . Potrzebuję starą fakturę z remontu kuchni . Może uda mi się uratować sytuację.  Z budowlanką prawie koniec . Jutro tylko niewielkie poprawki i sprzątanie. aha, i mamy już nową szafę . Czeka na poskładanie. Jutro wyprawa do le roy po blaty i parę innych niezbędnych rzeczy.


2 komentarze:

  1. Niefarty w ataku. Może jakieś uroki odczynić, bo pachnie mi to zawiścią. jak wiesz ja przesądna jestem. Musi się uspokoić. Trzymam kciuki i przytulam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i zawiść ; z moim topazem mistycznym na wszelki wypadek się nie rozstaję w tym roku ( może czas go odczarować ?), pomyśle co do tego dołożyć przeciw urokom. Dzięki za przytulasy

    OdpowiedzUsuń