babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 6 października 2020

6.10.2020 Sprawy babusine

 wkurzająco . A jakże , za dobrze wszystko szło ; okazało się ,że chłopaki sprzedali sprzęt , który był dla innego klienta przeznaczony i zapomnieli nam o tym powiedzieć , a dziś zonk ; nie ma . Na szczęście udało mi się załatwić i jutro powinien sprzęt być u nas.

Jak już udało mi się wszystko załatwić w związku z projektem komody i nawet znaleźć odpowiednie mechanizmy, które drzwi po otwarciu chowają w szafce jak książki to stolarz odmówił . Niby, że terminy i td, ale osobiście myślę , że go przerosło to zadanie. I juz nie wiem czy bardziej jestem rozczarowana , czy zła.  Gdzie ja teraz znajdę takiego co mi to zrobi. Wszyscy po najmniejszej linii oporu; płyty mdf albo laminowane i gotowce. Z drewna nikt nie chce robić. 

Chciałam zamówić blaty robocze do remontowanego pokoiku , takie same , pod kolor mebli , no i wybrałam się do hurtowni jednego z naszych klientów . Dorabiają , a i owszem , tylko jak mi policzyli koszt , to mało z krzesła nie spadłam . Gotowe biurko w ikei kupie taniej . No i znów się wkurzyłam , ale poszperałam i może w marketach budowlanych cos się znajdzie..

A tak poza tym , to w szpitalu w Kowanówku mają wirusa. Jakiegoś pacjenta przywieźli i wyszło , że z wirusem. Zamknęli oddział kardiologiczny i przychodnię i siedzą na kwarantannie. Na rehabilitacji , tam gdzie jest małżonek nie ma i na razie nie zamykają. Mam nadzieję , że uchowają się do końca turnusu i żadna kwarantanna dla nas nie będzie konieczna. 

Zaczęłam przemalowywać meble . I pewnie jeden regałów bym dziś zrobiła, ale popsuł mi się wałek , a pędzlem idzie wprawdzie szybciej ale nie zbyt równo więc pewnie musiałabym ze trzy warstwy nakładać zamiast dwóch. Będę jutro kontynuować .

2 komentarze:

  1. Nie moze być zawsze tak jak chcemy a zwlaszcza teraz. Dobry fachowiec to unikat. A najwazniejsze zeby u Męża bylo spokojnie. Jutro może napiszesz że wszystko się poukladalo. Całuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tak napisać , ale tak dobrze nie jest wciąż się coś dzieje i wciąż coś nie tak jak należy.

      Usuń