babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 8 października 2020

8.10.2020 Praca wre

ta remontowa i ta codzienna w firmie też. Jutro koniec z budowlanką , został sufit do zrobienia , a potem to już tylko porządek , malowanie i nowa podłoga . Jest jeszcze dużo do zrobienia jeśli chodzi o wykończenie . No i mebel nowy muszę z ikei przywieźć ( mam nadzieję , że zdążę zanim pozamykają znów galerie i markety , bo na to się zanosi) i parę innych drobiazgów też . No i blaty zakołować z le roy, bo tylko tam znalazłam takie jak potrzebuję . Dam radę . Jutro przyjdą lampy , gniazdka i wyłączniki chłopaki przywiozą z naszej zaprzyjaźnionej hurtowni , roleta rzymska "się szyje " . Idzie w dobrą stronę. Z malowaniem regałów też sobie poradziłam . Jeden już prawie gotowy, zostało wykleić tylną ściankę i położyć lakier zabezpieczający w miejscu gdzie był wysoki połysk. Niby farba jest trwała , nawet na bardzo gładkich powierzchniach , ale dobrze zrobi zabezpieczenie w postaci lakieru . Drugi regał zaczęłam malować . Zdążę . Najdalej we wtorek będą gotowe na 100% . Korci mnie ,żeby ku pamięci i trochę złośliwie ( przyznaję się bez bicia) co by małżonek pamiętał co ma w pokoju,  wymalować na każdym meblu rok produkcji i stosowną notkę o  epoce z jakiej pochodzą . Byłoby zabawnie ... 

I tyle na dziś . Będę kontynuować relacje z placu budowy  i pewnie pochwalę się tym co z tego wyszło.  

Dziś rekord zachorowań na chińskiego wirusa -  4280 .

 

2 komentarze:

  1. O Boże ale Ty jesteś zdolna. Ja do osobistych remontów kompletna nieudacznica. Mogę tylko aranżować. Pomysł z opisem świetny. Zrób to i pokaz zdjęcia. I czekam na kolejny raport z placu remontowego. Całusy i trzymajmy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się urodziłam po to ,żeby robić remonty ! A tak serio; kiedyś trzeba i lubię coś zrobić samodzielnie . To duża frajda.

      Usuń