babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 28 kwietnia 2020

28.04.2020 Miesiąc się kończy

Jeszcze trochę i pół roku minie . Ostatnie dwa miesiące były ciężkie ; czas wlókł się niemożliwie , a niepewność dnia następnego dawała się we znaki psychicznie . Ludzie jednak się zbierają . Ciepło i słońce wyciągnęło z domu sporą gromadkę. Głownie rodziców z dziećmi i na rowerach . Zaczynamy się oswajać z sytuacją .  
W moim ogródku zaczęło się dziać . Łączka od wczoraj podrosła o pół centymetra , a z ziemi wyjrzała posiana w ubiegłym tygodniu smagliczka . Szybko jej poszło. Posadzona zaraz po przeprowadzce japońska jodła ( nie pamiętam dokładnie jak to się nazywało , ale coś z jodłą i Japonią w nazwie było) wyrzuciła prześliczne , ciemnoniebieskie szyszki . Na razie są dwie wielkości półtora centymetra i trzy na pół centymetra. Ciekawe jak będą wyglądały jak się rozwiną . 
Domowo jak zwykle od dwóch miesięcy; wylegiwanie się na kanapie lub fotelach i ulubiona muzyka.  
Koniec końców postanowiliśmy z remontem jaskini jeszcze chwilę poczekać . Jak zaczęliśmy wyliczankę , co trzeba przy tej okazji zrobić i wymienić , to stanęło na tym ,że jeszcze parę miesięcy poczekamy i zrobimy remont generalny , z wymianą mebli i lamp włącznie.  czyli majówka na naszym "rodos" . Też jest co robić . 
Ciepło się zrobiło, wypadałoby trochę lżejszych ciuszków z górnych półek zdjąć , bo te wiosenno-jesienne już za ciężkie. 
Wymyśliłam jak zrobić szybkie maseczki na rower. Opcje dwie ; pierwsza , to obciąć rękawy od nie noszonych koszulek bawełnianych i założyć jak komin na szyje , a w czasie jazdy podciągnąć na twarz. Druga to bawełniana dziecięca czapeczka; wystarczy odciąć górną , zaszytą część , założyć jak komin i używać  jak wyżej. Myślałam o rękawach , ale trafiłam w osiedlowym sklepiku z ciuszkami dziecięce czapeczki po 2,00 zł od sztuki , w koszu z wyprzedażami . No to wzięłam i za chwilę będę próbować. Trzymajcie się!

2 komentarze:

  1. Doskonałe sposoby na maseczka. ja widziałam filmik z użyciem białej bawełnianej skarpetki. Jak znajdę to jutro wrzucę. nawet szyć nie trzeba.
    A i u mnie ciepło. Grubo powyżej 2 stopni. Trzymajmy się jak dotychczas. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi wpadło do głowy . Już zresztą przycięłam i pasują .

      Usuń