babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 5 marca 2020

5.03.2020 Chata wolna

bo mężuś na szkoleniu . Popołudnie szybko mi zleciało . Czas w biurze też . Jak zawsze miałam co robić i jak zawsze nie wszystko zrobiłam , ale nie ma pospiechu. Zdążę jutro. 
Kraj żyje walką z koronawirusem . Jest w tym i trochę paniki , ale jest też nie mało humoru; memy , filmiki i dowcipy. Tak naprawdę to wesoło nie jest , zwłaszcza, że WHO już coś wspomina o pandemii. I bądź tu mądry.  Ja się specjalnie wirusami nie przejmuję , ale jakieś większe zakupy w sobotę zaliczę . Tak na wszelki wypadek, żeby w razie ataku paniki w mieście z obłędem w oczach pomiędzy regałami nie latać . 
Dziś po pracy zrobiłam sobie luzik i pojechałam się poszwendać po galerii . Zabrakło mi kawy i tak przy okazji chciałam sobie połazić ( no , bo co w końcu robić samemu przez całe popołudnie ) . Pooglądałam sobie wiosenną ofertę ciuszków i kupiłam buty . Takie jak zwykle noszę z paskiem na przegubie i niskim obcasie , żeby było wygodnie w pracy. A po powrocie zabrałam się do swojej szafy . Przymierzyłam ciuchy , poskładałam sobie parę zestawów na wiosnę , coś nie coś poodkładałam do kartonów i tak zleciało. Jeszcze sobie w wannie posiedzę dla relaksu . 

2 komentarze:

  1. Taki relaks bez mezczyzny bardzo się przydaje.Żarty się mnożą. Ale i wesoło nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przydał się owszem. Może nawet nie tyle relaks , co to przymierzanie ciuchów . Zwykle nie mam na to czasu , a i nie za bardzo chce się w różnych trafionych i nie trafionych zestawach prezentować nawet przed własnym ślubnym

      Usuń