babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 17 marca 2020

17.03.2020 No to się wsypałam ...

do przybiurowego ogródka . Zrobiłam kawał solidnych porządków. Pogoda sprzyjała , po wczorajszym wariatkowie dziś szło na pół gwizdka , a w każdym razie ilość telefonów zmalała do standardu więc sobie poszłam podziabać w ziemi. Dużo się dzieje na grządce . Tulipany mają już z 15cm i zawiązki pączków, kwitną żonkile i dzwonki , lada chwila rozwiną się hiacynty i szafirki , a reszta ma już całkiem porządne pączki i młode listki. Wiosna blisko ; właściwie to już za 4 dni . Jakoś mało wiosenna atmosfera mimo tej pięknej pogody i zaczynającej budzić się do życia przyrody. I nic dziwnego.  Świat ogarnięty strachem przed wirusem .  Zachorowania to jedno, ale krach gospodarczy to równie straszne zagrożenie , o ile nie straszniejsze . Dziesiątkom tysięcy firm mikro , małym i średnim grozi bankructwo, bo nasze prawo jest takie, że nawet jak nie zarabiasz to musisz płacić zus i podatki , a są jeszcze stałe koszty ; czynsze, prąd, telefony , paliwo do aut , koszty przesyłek czy wynagrodzenia .  Krążą już pogłoski, że zamyka się od poniedziałku VW. A jak VW to i wszystko w okół , co już staje się groźne i dla nas , bo staną inwestycje w zakładach pracujących dla WV . I co z tego ,że mamy stamtąd kilka zleceń ; w normalnych warunkach roboty zabezpieczone na pół roku jak z przyczyn od nas niezależnych nie będziemy mogli ich wykonać . Strach się bać. My zresztą i tak jestesmy w dobrej sytuacji, bo mamy kilka działek ; jeśli nie kamery i sieci , to komputery i telefony . Przetrwamy , ale może być ciężko. 
  Życie poza pracą toczy się leniwie . Dziś wyprasowałam co mi zalegało w szafach , Jutro wybieram się do matki sprawdzić jak sobie radzi i oddać nakrycia na fotele a potem to już chyba zacznę majstrować dekoracje wielkanocne. 
Odwołano przedświąteczną degustację win, choć zamówienia można robić na telefon. 

6 komentarzy:

  1. Jechałam dziś na zastrzyk do Świecia i powiem Ci,że jechało się super. Prawie wcale osobówek ale za to hektary tirów. W miastach pustki. Dziwne to wszystko było!
    Trzymajcie się !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transport musi działać ; kurierzy , dostawy żywności itp. Ale ruch faktycznie mniejszy i pustki w miastach. Dziwnie jest , zgadzam się . Ty tez się trzymaj!

      Usuń
  2. Och Hania jakoś optymizm mnie opuścił, ale wciąż mogę napisać.
    Trzymajmy się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymajmy się ! Mamy hasło i dobrze , wspieramy się , a to się liczy . Nie mogę u Ciebie komentować , każe mi jakieś hasła wprowadzać , ale jak podaję i nawet próbuję odzyskać to nie działa . Nie martw się wiec , jestem , ale technika się na mnie obraziła

      Usuń
  3. Wszedł Twój chyba komentarz jako anonim. Nawet zapytałam czy to Ty. Tak jakoś po stylu pisania. Hasło mamy teraz to hasło realizujemy. A więc trzymajmy się .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe , bo normalnie nie wołało o żadne hasła , a się pojawiałam.

      Usuń