babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 9 grudnia 2019

9.12.2019 Spraw babusinych kilka


Pracy dużo , ale na razie dajemy radę . Zaczęłyśmy dziś z synową przygotowania świąteczne . Adresowanie kartek, przygotowanie upominków i ubrałyśmy biurową choinkę. Nawet kupować nie było trzeba. Rosła sobie spokojnie w donicy na podwórku koło boksu z instalacją gazową . I co ciekawe przetrwała upały , nawet trochę podrosła. W tym roku ubrałyśmy ją w stare bombki z kolorze fioletowym ze złotym logo firmy . Wygląda pięknie . I jakoś tak odświętnie się zrobiło. 
Poza tym siedzę i piszę , kolejne faktury . 
     Ze świątecznych przygotowań na razie bez zmian. Najbliższe w piątek, rodzinne pieczenie pierniczków . 
   Ubranko dla pluszaka prawie gotowe. Pobawiłam się trochę wczoraj i prawie zrobiłam . Zostało mi wykończenie . 
   Obejrzeliśmy miejskie iluminacje . Są piękne. W tym roku zdecydowanie wygrywa starostwo , choć tradycyjnie ich część biało-niebieska . Ratusz poszedł w kolory . Też cudnie. Tytuły zobowiązują , jak by na to nie spojrzeć . A na moim ulubionym skwerku , Panią Jesień zastąpiła zaśnieżona polanka z ogniskiem i saniami wyładowanymi choinkami i czapką Gwiazdora .Wygląda jak by poszedł gdzieś na chwilę - może po więcej chrustu na ognisko, może obdarować kogoś świątecznym podarkiem - i miał za moment wrócić by ogrzać się przy ogniu. W swoim czasie zrobie zdjęcia . 


6 komentarzy:

  1. Zdjecie biurowej choinki też poproszę w pakiecie zdjęć swiatecznych. U mmnie bez dekoracji. Trudno zdrowie nie pozwoliło. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą zdjęcia , choć nie wiem kiedy , bo jak na razie to nie mam czasu; praca pochłania każdą chwilę.

      Usuń
  2. Wyjątkowo byłam w miescie. Po zmierzchu. Wprawdzie na uliczkach prowadzacych do rynku tylko śnieżne gwiazdki się paliły, ale za to na rynku rozświetlona choinka i fontanna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rynek u Was bajkowy , nawet w środku lata ! Zawsze kojarzy mi się z bajkami dla dzieci . Na pewno jest pięknie. Zrób jakąś fotke jak znów tam będziesz po zmierzchu.

      Usuń
  3. Magicznie opisujesz , pięknie jest . Lubię czas oczekiwania najbardziej . A choinka biurowa wspaniale ,że w doniczce .Jakaś ekologiczna się na starość zrobiłam , lasów mi szkoda :) U nas w mieście też i choinka i fontanna i szopka i karuzela . tak na bogato jak nigdy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czekanie na coś ma swoją magię. Mam tak samo ; lasów zawsze mi szkoda. Choinki na Boże Narodzenie z plantacji ale i tak zawsze jest dylemat sztuczna czy prawdziwa. Wybieram prawdziwe .

      Usuń