babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 8 grudnia 2019

8.12.2019 A dziś lekkie leniuchowanie


Lekkie , bo coś tam jednak robiłam . Nie przykładam się jednak za bardzo. Nastawiłam się na odpoczynek. Pooglądalam sobie ulubione programy , mężuś czytał jak zwykle zaległe wiadomości . Nie, no ; dwie rzeczy jednak   zrobiłam ; pomalowałam farbą kredową od ludwikowskiego krzesła, starą tacę z wiklinowym brzegiem . Wygląda dość ciekawie . Zamierzam użyć do dekoracji na kuchenny stół . I druga , to doszyłam zielono-złotą kokardę do poduszki , tym samym nabrała bardziej świątecznego wyglądu . 
A teraz chyba zabiorę się za ubranko dla pluszaka wnusi. Mam już jakiś pomysł . Pytanie czy uda mi się go wykonać . 
Wieczór z muzyką i jak zwykle dzbankiem heratki.


4 komentarze:

  1. Samych przyjemnych chwi w ten cczas relaksy Wam życzę!:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Tobie też przyjemności !

      Usuń
  2. A ja życzę dobrego tygodnia bo na pewno będzie ruchliwy. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie , jak zawsze na finiszu , ale kto jak nie my ?

      Usuń